Kojetín

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.01.2008
Místo: Kojetín

Dne 11.1.2008 se v Kojetíně připravoval k jízdě do Kroměříže motorový vůz 842.019-2.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 14.05.2008
Místo: Kojetín

"Žehlička" 110.007-2 v čele manipulačního vlaku v Kojetíně.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 14.05.2008
Místo: Kojetín

Ještě provozní lokomotiva 110.052-8 byla autorem zastižena při posunu se soupravou ve stanici Kojetín. Na konci souprav vidíme lokomotivy řady 163 a 363.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 06.06.2008
Místo: Kojetín

Na postrku loženého vlaku štěrku ze Skašova do Kojetína sjíždí stroj 742.178-7. Ze stanoviště se usmívá strojvedoucí Aleš Krška, tou dobou sloužící na pracovišti Kroměříž, spadající pod ČD Cargo PJ Olomouc. Až d roku 2007 se na těchto výkonech objevovala také řada 750 a 754, v tomto případě už vlak vedly dvě lokomotivy řady 742. V Kojetíně pak řadu let přebíraly zátěž "šestikola" řad 181 a 182.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 03.09.2008
Místo: Kojetín

Napěťová výluka je z pohledu provozu nepříjemná věc. Ale srdce fandy železnice určitě zaplesá, když se najednou třeba v čele rychlíku i s vlakovým "esem" (v tomto případě 363.175-1) objeví "berta" 749.257-2, zatímco opodál čeká na jiný vlak stroj 749.254-9. Snímek byl v Kojetíně pořízen 3.9.2008.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 26.09.2008
Místo: Kojetín

Mezi diesely na trati Brno - Přerov vždy kralovali "brejlovci", "berty" zde patřily spíše k vzácným hostům. Dne 26.9.2008 však díky napěťové výluce zajišťoval provoz "osobáků" mezi Vyškovem a Přerovem olomoucký stroj 749.042-8. Na snímce odjíždí z Kojetína s ranním osobním vlakem do Přerova.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.10.2008
Místo: Kojetín

Ve stanici Kojetín právě sestavila svůj vlak "žehlička" 110.003-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.10.2008
Místo: Kojetín

Brněnský "brejlovec" 750.308-9 pomáhá v Kojetíně s rozjezdem rychlíku do Bohumína, na kterém má i svou soupravu pro páteční R 1445 a jede s ní mimořádně až do Přerova, odkud se přes Hulína napojí na svou trasu. Takovéto řešení se nepoužilo mockrát, většinou se R 1445 provezl až do Hranic a odtud jela souprava na Valašské Meziříčí, a v tom případě byl brněnský "brejlovec" řazen uprostřed soupravy.