Karlovy Vary dolní n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.10.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Ve stanici Karlovy Vary dolní nádraží postává spolu s "rosničkou" i "ponorka" 730.604-6.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 03.02.1996
Místo: Karlovy Vary dolní n.

V žst. Karlovy Vary dol.n. byla odstavena kolona neprovozních lokomotiv ve složení 735.205-7 + 735.126 + 735.068 + 735.102 + 735.144 + 820.110. Ovšem pro všechny to neznamenalo jen šrotaci, čelní stroj na snímku se dočkal přestavby na lokomotivu 714.231-8.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1997
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Již definitivně z provozu vyřazený vůz 820.009-9 čekal na svůj konec v obvodu stanice Karlovy Vary dolní n. spolu s "pilštyky" 735.122-4 a 735.261-0.

Autor: David Prause
Datum: 07.08.1997
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Karlovy Vary dolní nádraží v podobě, v jaké jsme jej znali léta - s areálem traťové distance a s provizorní výpravní budovou složenou ze unimobuněk. V čele kolony vraků je "pielstick" 735.142-2.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2). 

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 30.05.1999
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Z prevádzky už odstavená "fujara" 735.125-7 bola zachytená v obvode stanice Karlovy Vary dolní nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 07.08.2016
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Stroj 810.201-4 vyčkává ve stanici Karlovy Vary dolní nádraží.