Havlíčkův Brod

Autor: Martin Macharáček
Datum: 90.léta
Místo: Havlíčkův Brod

Nákladný vlak vedený brněnskou "laminátkou" 230.011-9 práve prechádza Havlíčkovým Brodem.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1973
Místo: Havlíčkův Brod

3. června 1973 vstoupil v platnost nový GVD 1973/1974. Dosavadní turnusová skupina P01 lokomotivního depa Hradec Králové doznala velké změny. Zatím co v předchozím grafikonech byla turnusová skupina P01 pro osm strojů řady 475.1, s novým grafikonem došlo k rozdělení vozby na dvě turnusové skupiny P01 a P02. Zatím co P01 byla vytvořena pro tři stroje řady 475.1, druhá turnusová skupina byla pro čtyři stroje. Obě turnusové skupiny vozily osobní vlaky mezi Libercem a Havlíčkovým Brodem, ale jen druhá skupina - pro čtyři stroje - rovněž vlaky do Turnova a Letohradu. Lokomotiva 475.173 byla zachycena panem Šnáblem právě v Havlíčkově Brodě, vlastně jen nedlouho před svým definitivním odstavením. Neboť nemáme údaj o vlaku, který v ten den vezla, nemůžeme její zařazení přesně určit. Život třiasedmdesáté lokomotivy řady 475.1 započal v depu Česká Třebová, kam byla přiřazena po vykonání Technicko-policejní zkoušky dne 20. 7. 1948. V České Třebové setrvala až do roku 1953, kdy byla přesunuta do depa Hradec Králové a zde jezdila až do svého zrušení 20. 4. 1974. Zlikvidována byla v Turnově, a to po krátkém využití jako statický vytápěcí kotel v cukrovaru ve Velkém Meziříčí. Pokud se ještě vrátíme k poslednímu roku "velkého" provozu hradeckých "pětasedem", dodejme kilometrické proběhy - P01 v GVD 1973/1974 měla denní proběh 341, 3 kilometry; P02 pak 282,5 km.

 

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.04.1975
Místo: Havlíčkův Brod

U Havlíčkova Brodu byla v dubnu roku 1975 vyfocena bratislavská "laminátka" S499.0002, toho času nosící nevzhledný unifikovaný nátěr.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.04.1975
Místo: Havlíčkův Brod

Je krásný jarní den roku 1975 a poblíž Havlíčkova Brodu projíždí s nákladním vlakem elegantní stroj S499.0016, náležící do bratislavského depa.

Autor: Pavol Kukučík
Datum: 00.00.1981
Místo: Havlíčkův Brod

Prototypový stroj ES 499.1001 byl zastižen s osobním vlakem ve stanici Havlíčkův Brod na počátku svého provozu.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 16.02.1987
Místo: Havlíčkův Brod

Na osobním vlaku Os 14859 z Havlíčkova Brodu do Jihlavy se představila "princezna" 263.001-0, která patřila do lokomotivního depa Jihlava.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.06.1988
Místo: Havlíčkův Brod

Ve stanici Havlíčkův Brod posunovala ještě původně označená lokomotiva T478.3114.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 15.04.1990
Místo: Havlíčkův Brod

Poblíž depa v Havlíčkově Brodě byla zdokumentována značně zanedbaná T478.2074.

strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 poslední
Top