Depo Karlovy Vary

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.02.1987
Místo: Depo Karlovy Vary

Rušeň T212.1656 bol v Turčianskych strojárňach Martin vyrobený v roku 1978 a dodaný bol na vlečku Pozemných stavieb Karlovy Vary. Vo februári 1987 bol zachytený v depe Karlovy Vary, kde sa zrejme podrobil údržbe či oprave.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.02.1989
Místo: Depo Karlovy Vary

Již s novým označením byla v karlovarském depu vyfocena chomutovská 754.047-9, která zde odpočívala před dalším nasazením v rychlíkové vozbě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.04.1989
Místo: Depo Karlovy Vary

V karlovarském depu odpočíval před dalšími výkony "brejlovec" 753.156-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.05.1990
Místo: Depo Karlovy Vary

Lokomotiva 753.105-6 byla autorem zastižena v karlovarském depu v momentě, když si od rychlíku přijela vyzbrojit.

Autor: David Prause
Datum: 02.02.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

V karlovarském depe postávalo hneď niekoľko "singroviek", snímke dominujú tie čísel 820.006-5(vľavo) a 820.009-9.

Autor: David Prause
Datum: 02.02.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

Zrušený motorový vůz 820.109-7 už jen čeká na svůj definitivní provozní konec.

Autor: David Prause
Datum: 02.02.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

Pekný záber unifikovanej "singrovky" 820.030-5 vznikol v v depe v Karlových Varech na dolním nádraží. 

Autor: David Prause
Datum: 02.02.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

Vo februári 1991 zostávalo z varskej "singrovky" 820.067-7 už len torzo - holá skriňa.