Depo Karlovy Vary

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.11.1980
Místo: Depo Karlovy Vary

Celočervená "rosnička" T334.0101 bola zachytená pri oprave v depe Karlovy Vary. Tento rušeň, pôvodne označený ako T334.0549, bol z výroby v auguste 1964 dodaný do NDR do podniku VEB Steinsalzbergwerk Bartensleben a neskôr (v roku 1969) predaný závodu VEB Kali-und Steinsalzb. Staßfurt. V roku 1978 bol odpredaný späť do Československa a po preznačení na T334.0101 začal slúžiť u TSS Starý Plzenec.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.04.1981
Místo: Depo Karlovy Vary

"Rosnička" T334.0052 bola autorom zdokumentovaná v pobočnom depe Karlovy Vary v apríli 1981.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.06.1981
Místo: Depo Karlovy Vary

V dnes již bohužel neexistujícím depu v Karlových Varech na dolním nádraží stál místní "krasavec" M240.0006.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.03.1982
Místo: Depo Karlovy Vary

Krásný historický snímek z karlovarského depa dokumentuje mašinku T211.0103. Za ní stojí budova olejárny.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1982
Místo: Depo Karlovy Vary

Náročnou vlečkovou prevádzkou poznačený "skokan" T334.0597 bol zachytený pri návšteve pobočního lokomotívního depa Karlovy Vary.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.06.1983
Místo: Depo Karlovy Vary

V depe v Karlových Varech bola zachytená lokomotíva T212.1018, ktorá slúžila u traťového hospodárstva. Z výroby v roku 1978 bola dodaná k ŽS Praha.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.08.1984
Místo: Depo Karlovy Vary

V malom depe v Karlových Varech odpočívalo okrem "singroviek" r. M240.0 a "tranzistora" T466.2322 aj "prasiatko" T212.1018.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.01.1987
Místo: Depo Karlovy Vary

V přestávce mezi rychlíky si v Karlových Varech odskočila do depa dvojice chomutovských "brejlovců" T478.4047+T478.4038.