Depo Česká Třebová
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Odhozená kabina ze 749.100-4 dává tušit její velmi brzký konec.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová
749.100-4 je již jen ve vzpomínkách a jejím zbytkům přihlíží její kolegyně 749.252, kterou čeká zřejmě podobný osud.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Naftová nádrž, generátor a pohozená kabina, několik posledních němých svědků existence 749.100-4.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Na "hřbitově" v České Třebové čekají na další osud značně promrzlé motorové vozy 810.044-8 a 810.110-7.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.
Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
V březnu roku 2016 byla v českotřebovském depu zahájena šrotace zrušené "berty" 749.042-8, která je původem z DKV Olomouc.
Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová
Druhý pohled na likvidovanou "bertu" 749.042-8 z depa v České Třebové.