Depo Česká Třebová

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 25.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Rozřezaný rám již značí definitivní konec lokomotivní legendy - 749.100-4.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Na "hřbitově" v České Třebové čekají na další osud značně promrzlé motorové vozy 810.044-8 a 810.110-7.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.01.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová

V březnu roku 2016 byla v českotřebovském depu zahájena šrotace zrušené "berty" 749.042-8, která je původem z DKV Olomouc.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 05.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Druhý pohled na likvidovanou "bertu" 749.042-8 z depa v České Třebové.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Značně zubožený vrak "brejlovce" 750.116-6 čeká v třebovském depu na další životní osud, zatím je otázkou zda projde modernizací nebo bude sešrotován.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona zrušených "brejlovců" ve složení 750.063-0+753 265+750 302+750 380 byla vyfocena v depu Česká Třebová. Všechny zmíněné stroje již jen mohou vzpomínat na doby, kdy byly hvězdami svých dep a vozily prestižní výkony v podobě mezinárodních rychlíků.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.03.2016
Místo: Depo Česká Třebová

Už i legendární motorové vozy řady 810 začínají být nadbytečné a tak se jimi plní depo v České Třebové, kde se rozhodně o jejím dalším osudu ( odprodej, šrotace ) . V čele jedné z kolon stála 810.044-8 a za ní byly 810 110, 742 066, 742 087, 810 385, 851 006, 810 287, 810 288 a 810 529.

Top