Depo Česká Třebová

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.09.2014
Místo: Depo Česká Třebová

850.015-9, jeden z několika vozů řady 850, který pod taktovkou DKV Brno prošel částečnou modernizací (motor V.série, dvojité okna, plyšové sedačky, zaslepení čela I. stanoviště..). Od roku 2012 až do podzimu 2014 stál v areálu depa Česká Třebová, kde se z něj stal pouhý skelet čekající na sešrotování. 

Autor: David Maštalíř
Datum: 15.02.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Z vraku 735.191-9 při šrotování v České Třebové už zmizela značná část a tak čeká jen na pomyslnou poslední ránu.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.03.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Českobudějovická "zamračená" 749.051-9, v legendárním jihlavském nátěru, byla vyfocena v areálu depa v České Třebové. Čekala zde na případný odkup, ovšem pro její chatrný stav a nadsazenou cenu prodejce ji čeká nejspíš sešrotování.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.03.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné - olomoucká "berta" 749.257-2 čekala v depu Česká Třebová na odprodej, ovšem našel se zájemce jen o její "srdce", motor K6S310DR, kterým paradoxně pomohla své bývalé kolegyni 749.248-8, jenž jezdí jako muzejní ve Vrútkách. Na snímku je zobrazeno poměrně netradiční rozpárání bočnic za účelem vysunutí motoru.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.03.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Olomoucká "berta" 749.257-2 čekala v depu Česká Třebová na šrotaci.

Autor: David Maštalíř
Datum: 16.05.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Lokomotiva 163.259-5 byla delší dobu vedena mezi neprovozními, na snímku je zobrazena na falešných podvozcích v depu Česká Třebová. Ovšem dočkala se zprovoznění a následného prodeje do společnosti ČD Cargo.

Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 15.07.2015
Místo: Depo Česká Třebová

Dlouhodobě odstavený "kufr" 810.529-8 byl z prostoru DKV Plzeň přemístěn do areálu DKV v České Třebové. Zde čeká na plameny autogenů ve společnosti strojů 810.036-4 + 851.006-7.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 11.09.2015
Místo: Depo Česká Třebová

"Brejlovec" 750.346-9 daroval jednu ze svých kabin lokomotivě 750.213-5, která byla po střetu se stromem. Poté byla ex-trutnovská "perla" opět odtažena do "kopřiv" třebovského depa.

Top