Depo Česká Třebová
Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.09.2013
Místo: Depo Česká Třebová
Stroj 210.002-2 byl předán 30.10.2010 z depa Plzeň do depa Brno. Provozní život pod vlajkou brněnského depa nebyl dlouhý, 4.1.2012 byla lokomotiva odstavena pro závady na pojezdu a již do provozu nezasáhla. Snímek z depa Česká Třebová dokumentuje "žehličku", něco málo víc, jak půl roku před fyzickou likvidací.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 06.04.2014
Místo: Depo Česká Třebová
Na šrotišti v českotřebovském depu byl vyfocen čelník z olomoucké "berty" 749.261-4, která byla odstavena z důvodu nadbytečnosti.
Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.09.2014
Místo: Depo Česká Třebová
850.028-2 je prvním vozem z 2.série, ale ani to jen neochránilo před odvozem do "pohřebiště" v České Třebové. Je zajímavý i tím, že ze strany 2. stanoviště byl dodělán pluh proti vykolejení, aby mohl dne 6. 5. 2010 na vlečce ČKD Kutná Hora proběhnout crashtest, kdy byla simulována srážka s osobním automobilem.
Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.09.2014
Místo: Depo Česká Třebová
ČD i ČD Cargo provádějí údržbu nejen svých vozidel, ale i těch, které patří soukromým dopravcům. 121.004-6 patří firmě SŽDS a byla zachycena v českotřebovském depu během opravy, kdy jí byly vyvázány podvozky.
Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.09.2014
Místo: Depo Česká Třebová
850.015-9, jeden z několika vozů řady 850, který pod taktovkou DKV Brno prošel částečnou modernizací (motor V.série, dvojité okna, plyšové sedačky, zaslepení čela I. stanoviště..). Od roku 2012 až do podzimu 2014 stál v areálu depa Česká Třebová, kde se z něj stal pouhý skelet čekající na sešrotování.
Autor: David Maštalíř
Datum: 15.02.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Z vraku 735.191-9 při šrotování v České Třebové už zmizela značná část a tak čeká jen na pomyslnou poslední ránu.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.03.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Českobudějovická "zamračená" 749.051-9, v legendárním jihlavském nátěru, byla vyfocena v areálu depa v České Třebové. Čekala zde na případný odkup, ovšem pro její chatrný stav a nadsazenou cenu prodejce ji čeká nejspíš sešrotování.
Autor: Ľubomír Podlaha
Datum: 31.03.2015
Místo: Depo Česká Třebová
Cesty osudu jsou nevyzpytatelné - olomoucká "berta" 749.257-2 čekala v depu Česká Třebová na odprodej, ovšem našel se zájemce jen o její "srdce", motor K6S310DR, kterým paradoxně pomohla své bývalé kolegyni 749.248-8, jenž jezdí jako muzejní ve Vrútkách. Na snímku je zobrazeno poměrně netradiční rozpárání bočnic za účelem vysunutí motoru.