Depo Břeclav

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1998
Místo: Depo Břeclav

V Břeclavi byl zachycen udržovaný čmelák 771.009-8, který vyčkával na svou další práci.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 27.05.1998
Místo: Depo Břeclav

V samotném závěru své provozní kariéry byl u jižní točny břeclavského depa vyfocen místní "pilštyk" 735.081-2.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav

Přehlídku strojů 702.029-0, 735.268-5 a 742.334-6 v břeclavském depu vyfotografoval autor koncem října roku 1998.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav

Na tzv. "koleji smrti" v břeclavském depu čekal na další osud nejen stroj 735.009-3. Všimnout si můžeme malých žaluzií pro EDB, které vidíme i na protější kapotě, která patřila stroji 735.015-0.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav

Jedna z několika odstavených lokomotiv řady 735 na koleji "smrti" v břeclavském depu. Stroj 735.015-0 patřil do ověřovací série, která čítala 25 kusů. 

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav

Na koleji "smrti" v břeclavském depu vidíme na čele konvoje dalších "pielsticků" i vysloužilý stroj 735.014-3

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 08.03.1999
Místo: Depo Břeclav

Na další výkony čekala v depu v Břeclavi fujara 735.268-5. Za všimnutí stojí pozůstatek minulého režimu na čele lokomotivy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1999
Místo: Depo Břeclav

U staré točny v břeclavském depu vyčkávaly na další osud vraky lokomotiv 735.098-6 721.192-3