Depo Břeclav
Autor: Ivan Bednařík
Datum: 27.05.1998
Místo: Depo Břeclav
V samotném závěru své provozní kariéry byl u jižní točny břeclavského depa vyfocen místní "pilštyk" 735.081-2.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav
Přehlídku strojů 702.029-0, 735.268-5 a 742.334-6 v břeclavském depu vyfotografoval autor koncem října roku 1998.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav
Na tzv. "koleji smrti" v břeclavském depu čekal na další osud nejen stroj 735.009-3. Všimnout si můžeme malých žaluzií pro EDB, které vidíme i na protější kapotě, která patřila stroji 735.015-0.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav
Jedna z několika odstavených lokomotiv řady 735 na koleji "smrti" v břeclavském depu. Stroj 735.015-0 patřil do ověřovací série, která čítala 25 kusů.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 20.10.1998
Místo: Depo Břeclav
Na koleji "smrti" v břeclavském depu vidíme na čele konvoje dalších "pielsticků" i vysloužilý stroj 735.014-3.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 08.03.1999
Místo: Depo Břeclav
Na další výkony čekala v depu v Břeclavi fujara 735.268-5. Za všimnutí stojí pozůstatek minulého režimu na čele lokomotivy.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1999
Místo: Depo Břeclav
U staré točny v břeclavském depu vyčkávaly na další osud vraky lokomotiv 735.098-6 a 721.192-3.
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1999
Místo: Depo Břeclav
Už jen na svou likvidaci čekal vrak "hektora" 721.192-3 ve společnosti "fujary" 735.098-6 u staré točny břeclavského depa.