Česká Lípa hl.n.

Autor: Martin Varga
Datum: 19.05.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 15.08.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

S rychlíkem z Rumburka do Nymburka na snímku autora, opouští Českou Lípu brejlovec 753.208-8 a ubírá se směrem na Bakov nad Jizerou.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 12.08.2000
Místo: Česká Lípa hl.n.

Rychlík 897 zastavil v České Lípě a dovezla ho "děčínská" 750.250-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 08.08.2001
Místo: Česká Lípa hl.n.

Z Liberce do České Lípy před malou chvílí přijel osobní vlak Os 6108, který vedla "veselá kráva" 714.009-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.12.2001
Místo: Česká Lípa hl.n.

S nákladním vlakem od Rumburku přijel do své domovské stanice v České Lípě stroj 750.176-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.12.2001
Místo: Česká Lípa hl.n.

Do České Lípy právě vjíždí osobní vlak Os 6611 z Děčína do Bakova nad Jizerou vedený "brejlovcem" 750.061-4.

Autor: Petr Malý
Datum: 06.02.2002
Místo: Česká Lípa hl.n.

Z České Lípy právě odjíždí děčínský brejlovec 750.410-3 jako náhrada za turnusovou "rakev" řady 843 s rychlíkem č.897 do Liberce. Dnes historický snímek nejen kvůli neexistujícímu stroji i soupravě ale vzhled změnilo i samotné hlavní nádraží v České Lípě.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.04.2002
Místo: Česká Lípa hl.n.

Dnes již skoro nepředstavitelná věc, kdy v každé větší stanici bývalo náplní práce místní zálohy i častý posun s osobními vozy. Konkrétně v České Lípě to byl posun s přípojnými vozy řady 010 Baafx. Krátce po návratu z dílen tato úloha připadla místnímu stroji 742.225-6.