Autor:
Josef Mandys
Datum:
24.01.1990
Místo:
Brno hl.n.
"Brejlovec" 753.146-0 přijíždí do hlavního nádraží v Brně s vlakem osobní dopravy.
Autor:
"Heinz"
Datum:
00.04.1990
Místo:
Brno hl.n.
Dokumentační snímek lokomotivy 751.019-1 pochází z Brna hl.n.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
14.04.1990
Místo:
Brno hl.n.
Je krátce po revoluci, namísto pěticípých hvězd zdobila čela lokomotiv vkusná okřídlená kola jako symbol železné dráhy. Takto i stroj 753.022-3, který dopoledne sunul z Brna hl. n. do Židenic osobní vlak 4109 Brno - Bylnice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
Lokomotiva 751.039-9 ještě ve stavu před rekonstrukcí na řadu 749. Snímek ji zachytil v Brně hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
Toho času brněnská "trojka" 753.061-1 byla autorem zastižena na brněnském hlavním nádraží. O tři roky později je stroj po rekonstrukci označen jako 750.0614.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
Dne 27.5.1990 byl při posunu na brněnském hlavním nádraží vyfocena "laminátka" 230.097-8, toho času turnusově nasazovaná na vozbu osobních vlaků.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
U čtvrtého nástupiště stála brněnská 753.022-3 a vedle ní je zachycena "ještěrka" Balkancar na nabíječce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.05.1990
Místo:
Brno hl.n.
Lokomotiva T478.3142 byla do depa Brno dolní dodána 30. dubna 1974. Zde zůstala v provozu až do svého zrušení 15. 12. 1994. K likvidaci v České Třebové došlo až v roce 2001. Snímek ji ukazuje ještě v plné síle na nádraží v Brně.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací