751 052-2

Tato galerie byla zobrazena: 3000x.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Zánovnímu peršanovi s číslem 021 dělala společnost také "berta" 751.052-2. Ta očekávala svůj odjezd s osobním vlakem.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 06.02.1995
Místo: Šumperk

"Berta" 751.052-2 asistovala u přepravy jednotky 460.070-6/460.069-8 ze šumperských dílen.

Autor: Petr Zgut
Datum: 14.11.2005
Místo: Glucholazy

Krátkého trvání měla epizoda provozu mezinárodních nákladních vlaků mezi Hanušovicemi a polským přechodem Glucholazy. Zátěže byly velice skrovné. Tak to také dokládá snímek, z listopadu  roku 2005, kdy "berta" 751.052-2 vezla z Polska pouhé dva vozy.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 09.02.2006
Místo: Lipová Lázně

Do žst. Lipová Lázně přijíždí značně vymrzlý nákladní vlak vedený domácí "bertou" 751.052-2.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 12.06.2006
Místo: Ostružná

Oblouky klitatícími se mezi horskými loukami nedaleko Ostružné sjížděl 12. června 2006 k Branné manipulák číslo 81830, vedený "zamračenou" 751.052-2. Snímku dominují tři horské vrcholy (bezejmenná kóta 947, dále pak Čerňava (1103 m) a úplně na horizontu 1272 metrů vysoká Mračná hora, navazující na zdejší dominantu, za horizontem se ukrývající vrch Šerák. Právě o tento stoupající horský hřeben se měla opírat linie těžkého opevnění, jejíž výstavba byla ve zdejším kraji zahájena na jaře 1938. Nejvýše položeným z již rozpracovaných pěchotních srubů byl StM-S53 "Trigonometr", jehož mohutný výkop a už dokončená základová deska se dodnes nachází na horním okraji velké mýtiny u pravého okraje snímku, těsně pod vrcholem kóty 947.

 

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 12.06.2006
Místo: Ostružná

Řádně napakovaný ranní Mn 81821 dával 12.června 2006 vlakové zamračené 751.052-2 řádně zabrat. Na snímku byl zachycen stoupajíc rozvážným tempem mezi loukami pod Ostružnou.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.06.2006
Místo: Mikulovice

Po odjezdu ze stanice Mikulovice zbývaly 13. června 2006 zamračené 751.052-2 v čele vlaku Nex 45263 poslední 2,5 kilometru do vjezdu na peážní úsek tratě přes polské území, s nezbytnou úvratí ve stanici Glucholazy.

Top