130 034-2

Tato galerie byla zobrazena: 2030x.

Autor: Vladimír Procházka
Datum: 31.01.1987
Místo: Přerov

Vyhýbky odmeteny od sněhu a tak mohla třebovská "hrbatá" E479.0034 posunovat po přerovském nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 16.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

Tři měsíce a jeden den před Sametovou revolucí postává ve stanici Olomouc hl.n. osobní vlak, v jehož čele se představil "hrboun" 130.034-2.

 

Autor: Martin Zeman
Datum: 29.09.2006
Místo: Velké Zboží

V letech do roku 2008 panoval na trati mezi Ústím nad Labem a Kolínem ještě poměrně silný nákladní provoz připomínající zašlou éru z 80. let minulého století. Nebyl problém tam tehdy za dopoledne potkat i okolo 20 nákladních vlaků. Jeden z nich veze úsekem Velké Zboží - Poděbrady tehdy podílnová "hrbatá" 130.034-2, teda jedna z posledních své řady, která měla nátěr vzor 88. Snímek jí zachycuje již v "původním" výrobním laku po provedené opravě. 

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 06.08.2008
Místo: Velké Žernoseky

Labskou soutěskou zní trakční motory a převodovky stroje 130.034-2, ta se v horkém letním odpoledni představila v čele Vn 48216 s více jak třiceti vozy Eas.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.08.2013
Místo: Stadice

"Hrboun" 130.034-2 s vlakem Pn 60780 do Sokolova.

Autor: Petr Zgut
Datum: 08.09.2014
Místo: Polouvsí

Polouvsí je vesnice, část obce Jeseník nad Odrou v okrese Nový Jičín. Nachází se asi 3 km na jih od Jeseníku nad Odrou. Nedaleko odsud byl zachycen ucelený nákladní vlak, v jehož čele se představil stroj 130.034-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2016
Místo: Hulín

V Hulíně byla vyfocena nově nalakovaná ostravská "hrbatá" 130.034-2, která byla přetahována "bucharem" 740.575-6 z lakovny ve Valašském Meziříčí na dokončení opravy do DPOV Přerov.

Autor: David Prause
Datum: 08.02.2019
Místo: Praha-Libeň

V odstavnom šturci stanice Praha-Libeň postávali stroje ČD Cargo čísel 130.034-2, 163.216-5, 363.020-9 a 363.007-6, okolo ktorých posunovala "žehlička" 111.020-4 na miestnej staničnej zálohe. 

Top