363 002-7

Tato galerie byla zobrazena: 8638x.

Autor: ŠKODA Plzeň
Datum: 00.00.1980
Místo: ŽZO Cerhenice

Nová lokomotiva ES499.1002 je fotografem závodu ŠKODA dokumentovaná na zkušebním okruhu v Cerhenicích. Psal se rok 1980.

Autor: ŠKODA Plzeň
Datum: 00.00.1981
Místo: ŽZO Cerhenice

Tovární snímek ze zkušebního okruhu v Cerhenicích ukazuje druhý prototyp lokomotivy ES499.1002.

Autor: ŠKODA Plzeň
Datum: 00.09.1982
Místo: Brno BVV

ES499.1002 byla vystavena na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Otrokovice

Dne 5. 10. 1984 byl jízdou zvláštního vlaku zahájen elektrický provoz na úseku Hulín - Otrokovice. Slavnostní vlak s prototypem ES499.1002 z LD Jihlava byl ovšem vypraven v opačném směru. Ve výchozí stanici Otrokovice jej vidíme během slavnostního přestřižení pásky. Vzápětí začal zklušební elektrický provoz od Přerova, ať už starších stejnosměrných lokomotiv, anebo postupně oživovaných lok. ř. ES499.1 z ověřovací série.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

Zahájení elektrického provozu v Hulíně 5. 10. 1984, stroj ES499.1002 a M153.0042.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

"Modelářský pohled" na druhý prototyp lokomotiv nové generace. Snímek ukazuje stroj ES499.1002 v Hulíně v rámci zahájení elektrického provozu.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 17.02.1985
Místo: Jihlava

Únor 1948 (resp. Vítězný únor, což je výraz používaný zejména komunisty a jejich příznivci) je pojmenování komunistického převratu v Československu, který proběhl mezi 17. a 25. únorem v roce 1948. Takový transparent vidíme na druhém prototypu lokomotivy řady 363, označenou jako ES499.1002. Snímek ji zachytil v Jihlavě.

Autor: David Prause
Datum: 21.12.1995
Místo: Praha Masarykovo n.

Lokomotiva 363.002-7 patřící ještě do tehdejšího DKV Jihlava (viz označení na rámu) čekala na svůj další výkon na Masarykově nádraží v Praze.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1997
Místo: Hodonín

S nákladním vlakem zastavilo ve stanici Hodonín "prototypové eso" 363.002-7.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Nymburk hl.n.

"Druhý prototyp" lokomotiv řady 363 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Nymburk hl.n.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.10.2003
Místo: Kojetín

Prototyp 363.002-7 byl autorem zdokumentován s nákladním vlakem v Kojetíně.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 04.11.2004
Místo: Hodonín

Prototypová 363.002-7 byla zachycena v Hodoníně s osobním vlakem do Břeclavi.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Lokomotivy 363.002-7 + 363.158-7 před dalšími výkony v Brně-Maloměřicích.

Autor: Aleš Krška
Datum: 11.12.2007
Místo: Valašské Meziříčí

Ve stanici Valašské Meziříčí právě zastavil "druhý prototyp" lokomotivy řady 363 a to v čele vlaku R 625 Vsacan.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.03.2010
Místo: DPOV Přerov

Konvoj lokomotiv po opravách se chystala z Přerova odvézt zamračená 749.248, Dále byly kromě prototypového esa zařazeny lokomotivy 362.060 a 242.278.

Autor: Aleš Krška
Datum: 29.06.2011
Místo: Hulín

Na čele vlaku Os 4208 se ukázala ve stanici Hulín prototypová lokomotiva 363.002-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 12.09.2011
Místo: Hulín

S osobním vlakem zachytil autor ve stanici Hulín brněnské eso 363.002-8.

Autor: David Prause
Datum: 09.05.2012
Místo: Praha-Libeň

Brněnské "eso" 363.002-7 bolo v čele niektoré z rýchlikov Praha - Brno zachytené na začiatku svojej cesty v úseku Praha-Libeň - Praha-Kyje.

Autor: Petr Zgut
Datum: 23.05.2012
Místo: Ostrava-Mariánské Hory

"Druhý prototyp" v čele vlaku R 838 v Ostravě Mariánských Horách.

Autor: "Heinz"
Datum: 22.01.2014
Místo: Brno hl.n.

Na brněnském hlavním nádraží posunuje druhý prototyp řady 363.

Autor: Petr Zgut
Datum: 21.05.2014
Místo: Bezpráví

Druhý prototyp 363.002-7 zachycený mezi Bezprávím a Svojanovem s vlakem Sp 1977. Lokomotiva slouží v TS 306, kdy je možné jí potkávat na vlacích mezi Brnem a Pardubicemi. Vyjímečně odveze i rychlík do Prahy. Jedná se jednu z dvou posledních lokomotiv (363.076) této řady, které ještě v roce 2014 jezdí v nátěru s žlutým pruhem v osobní dopravě.

Autor: David Prause
Datum: 07.08.2014
Místo: Praha-Libeň

"Druhé prototypové eso" prováží rychlík R 865 úsekem z Prahy hl.n. do Prahy Libně.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 28.08.2014
Místo: Babice nad Svitavou

Mezi tunely u Babic nad Svitavou vznikl 28. srpna 2014 snímek osobního vlaku 4719, vedeného toho dne prototypovým esem 363.002-7. Jeho výroba byla společně s prvním prototypem zahájena v roce 1978 a právě "dvojka" byla tou první, která byla výrobně dokončena. Její první zkoušky na zkušebním standu probíhaly ve škodovce už v březnu 1980. Počátkem léta 1980 byly oba prototypy odeslány na ŽZO Cerhenice, kde probíhaly jejich zkoušky - v případě druhého prototypu až do ledna 1982, kdy byl odeslán do depa Jihlava. Zde byl po vykonání TBZ od 15.1.1982 nasazen na dispečerské výkony. V květnu 1982 byl vrácen do Škody Plzeň k provedení dalších úprav a zkoušek, během nichž byl také vystavován na MSV v Brně. Po návratu ze škodovky byl od června 1983 zkušebně nasazován na rychlíky 570/571 Praha - Břeclav, následně také na osobní vlaky Jihlava - Praha a do nákladní dopravy na rameni Nymburk - Brno. Zkušební provoz druhého prototypu byl ukončen 12.12.1983.

Autor: Petr Zgut
Datum: 09.04.2015
Místo: Ostrava-Mariánské Hory

Stroj 363.002-7 jede na čele vlaku R 825 poblíž stanice Ostrava-Marianské Hory.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.04.2015
Místo: Vlkaneč

Z Vlkanče pozvolna sjíždí Os 5906 z Havlíčkova Brodu do Kolína, v jehož čele bylo "eso" 363.002-7.

Autor: Petr Zgut
Datum: 29.04.2015
Místo: Libice nad Cidlinou

Druhé "prototypové eso" projíždí s odklonovým vlakem R 10177 (odklon R981) poblíž Libice nad Cidlinou.

Autor: Petr Zgut
Datum: 01.08.2015
Místo: Polanka nad Odrou

S vlakem R 821 byla u Polanky nad Odrou zachycena "prototypová" 363.002-7

Top