122 015-1


Tato galerie byla zobrazena: 2705×.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 17.04.2007
Místo: Praha Rokytka

Za typického zvuku nápravových převodovek rozjížděla ze stanice Praha Libeň 17. dubna 2007 vlak Pn 68600 uhelka 122.015-1. Snímek byl pořízen u odbočky Rokytka.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 31.10.2010
Místo: Lbín

Obloukem za zastávkou Lbín projížděla 31. října 2010 uhelka 122 015-1. "Létající talíř," sledující její jízdu ve strytu kopců, není dílo mimozemské civilizace, nýbrž několika maďarských firem, jelikoš se jedná o 63 metrů vysoký vodojem věžového typu vybudovaný v letech 1987 - 1989 v lokalitě Teplice - Nová Ves. V současné době ovšem není k vodárenským účelům využíván a slouží jako vodárenská rezerva.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.08.2013
Místo: Duchcov

V čele vlaku Vn 53662 z Řečan nad Labem do Března u Chomutova se blížil stroj 122.015-1 k Duchcovu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 06.08.2013
Místo: Libochovany

Nedaleko Libochovan byla lokomotiva 122.015-1 zachycena v čele nákladního vlaku.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 29.08.2013
Místo: Štětí

Traťovým úsekem Štětí - Liběchov projíždí "pěkná dřevěnka" 122.015-1. V pozadí vidíme rozsáhlý komplex papíren Štětí. Závod byl založen k 1. lednu 1949 jako národní podnik Papírny Štětí. Následně byla zahájena výstavba nového závodu. První výrobek (šedá strojní lepenka) byla vyrobena v létě 1952. Hlavní technologická část papírny tzv. Nový závod: papírenské stroje 1,2,3 a pytlárna byla zprovozněna v letech 1956–1958. Rotostroj se budoval v letech 1960 až 1968. První novinový papír vyjel z linky 11. května 1963. Tento stroj anglické produkce Black Clawson na výrobu novinového papíru o výrobní šíři 650cm, byl schopen vyrobit 250 tun papíru denně. Na několik let se tak stal Rotostroj největší výrobní linkou ve Střední Evropě. Současně s jeho výstavbou byla vybudována velká brusírna dřeva (tvořená 8 řetězovými brusy Voith hnanými synchronními motory o příkonu 2 MW). V sedmdesátých letech začala rozsáhlá výstavba závodu označovaná jako Štětí II., která zahrnovala sulfátovou celulózku, energetiku, belírnu buničiny a výrobu pytlového papíru včetně rozvoje města (bytové domy, kino, služby, most přes Labe atd.). Roku 1975 byl zprovozněn papírenský stroj č. 5 firmy Beloit vyrábějící pytlový sulfátový papír.

Autor: Petr Zgut
Datum: 21.05.2014
Místo: Bezpráví

Celozelená 122.015-1 s nákladním vlakem Pn 52682 zachycená u Bezpráví v parném květnovém dni roku 2014.

Autor: Petr Malý
Datum: 03.10.2015
Místo: Svádov

Stroj 122.015-1 míjí tou dobou ještě obsazené hradlo a zastávku Svádov, které rozdělovalo úsek mezi Ústím nad Labem-Střekovem a Velkým Březnem na dva úseky. Dnes je hradlo nahrazeno automatickým hradlem.