122 013-6

Tato galerie byla zobrazena: 2098x.



Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1982
Místo: Depo Chomutov

Výstavy lokomotiv v chomutovském depu se dne 6.6.1982 zúčastnila i E469.2013, náležící do stavu LD Ústí nad Labem.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.11.1999
Místo: Chomutov

Na další výkon v nákladní dopravě čekala v Chomutově ústecká "uhelka" 122.013-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.09.2000
Místo: Nymburk hl.n.

Unifikovaná, sešlá, špinavá a bez čelní tabulky s označením, lokomotiva 122.013-6 se ve stanici Nymburk chystala na další výkon.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.02.2001
Místo: Nymburk

S ucelenou soupravou Easů byla u Nymburka zvěčněna lokomotiva 122.013-6 z depa Ústí nad Labem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.09.2003
Místo: Nymburk hl.n.

Lokomotiva 122.013-6 byla dne 27.9.2003 zvěčněna mezi nástupišti na hlavním nádraží v Nymburku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.2004
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Se směsným průběžným nákladním vlakem projížděla poblíž stanice Ústí nad Labem-Střekov lokomotiva 122.013-6, náležící do stavu nedalekého depa v Ústí nad Labem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.06.2005
Místo: Stará Boleslav

Fotogenickým úsekem mezi stanicemi Stará Boleslav a Lysá nad Labem projížděl nákladní vlak vedený ústeckou "uhelkou" 122.013-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.05.2010
Místo: Hulín

K Hulínu se blíží uhelný vlak pro otrokovickou teplárnu, jehož přepravu z pánve zajistil stroj 122.013-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2011
Místo: Česká Třebová

V České Třebové stál cisternový vlak pro Lhotku nad Bečvou ( firma Deza ), který měl v čele ústeckou 122.013-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 17.08.2013
Místo: Chotějovice

Uhelka 122.013-6 v čele vyrovnávkového vlaku u stanice Chotějovice ( Vn 56680 Vl. EMě - Březno u Chomutova ).

Autor: Luděk Maxa
Datum: 03.07.2015
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Čerstvě "podílnová" 122.013-6 v čele vlaku Pn 63612 nedaleko Ústí nad Labem Brné. Brnou prochází dvoukolejná elektrifikovaná železniční trať 072 z Ústí nad Labem do Lysé nad Labem, která vzhledem k reliéfu krajiny vede rovněž podél řeky Labe. Je využívána jak pro osobní dopravu, tak nákladní dopravu (hromadné substráty, hotové výrobky, kontejnery, automobily a v minulosti uhlí). Za dob Rakouska-Uherska byla využívána Rakouskou severozápadní dráhou (Österreichische Nordwestbahn) a do 50. let 20. století existovala přímo v Brné železniční stanice. Od té doby jsou nejbližšími stanicemi Ústí nad Labem-Střekov a Sebuzín

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.12.2015
Místo: Otrokovice

V Otrokovicích čeká na odjezd kontejnerový NEx z Lípy nad Dřevnicí do České Třebové, do jeho čela se místo břeclavské lok. ř. 742 postavila ústecká 122.013-6. Toho času nedlouho po opravě a v novém laku, kdy do ní ČD Cargo zainvestovalo i navzdory věku 48 let od výroby.

Top