751 099-3


Tato galerie byla zobrazena: 4394×.


Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.10.1995
Místo: Depo České Budějovice

Další z flotily českobudějovických zamračených, stroj 751.099-3

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 12.04.1997
Místo: Moravské Budějovice

"Zamračená" 751.099-3 stojí v čele krátkého manipulačního vlaku ve stanici Moravské Budějovice.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 24.04.1997
Místo: Znojmo

Ve znojemském depu čekají na další nasazení "zamračené" 751.099-3 a 751.108-2.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 30.04.1997
Místo: Znojmo

Dva dny po nehodě byla ve znojemském depu zdokumentována "zamračená" 751.099-3.Dne 28. dubna 1997 jela lokomotiva 751.099 ze Znojma do Božic pro ucelený nákladní vlak s pískem v závěsu s lokomotivou 751.054. Krátce po 14 hodině v zastávce Dyje se na přejezdu lokomotivy střetly s nákladním automobilem Tatra plně naloženým pískem. Obě lokomotivy při nárazu vykolejily a ještě téměř padesát metrů tlačily nákladní automobil před sebou. Strojvedoucí a řidič Tatry byli těžce zraněni. Lokomotiva 751.099 byla  poškozená, došlo k utržení motoru a deformaci hlavního rámu. 751.054 měla utržený motor, byla opravená a v říjnu 1997 se vrátila do provozu. 2. května 1997 odtáhla 751.050 obě poškozené lokomotivy ze Znojma do Jihlavy. Motor 751.099 byl namontován do lokomotivy 749.243 (T478.2037). Jinak samotná lokomotiva po zrušení 20. 11. 1997, již bez stanovišť strojvedoucího, které byly odmontovány, sloužila s pomocí svého parního generátoru ještě v zimě 1997/1998 k vytápění prostorů jihlavského depa.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 02.05.1997
Místo: Moravské Budějovice

V Moravských Budějovicích byl vyfocen konvoj do jihlavského depa. V soupravě jsou taženy "berty" 751.099-3+751.054-8 po nehodě ( viz. karta vozidla ) a táhne je 751.050-6.