140 067-0

Tato galerie byla zobrazena: 2119x.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 28.07.1990
Místo: Prosenice

"Bobina" 140.067-0  nasazená na vlaku Os 3311 (Přerov - Bohumín) byla zdokumentovaná u Prosenic. 

Autor: Martin Macharáček
Datum: 07.08.1991
Místo: Kraľovany

Stroj 140.067-8 zachycený s nákladním vlakem ve stanici Kraľovany na počátku devadesátých let.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 22.01.1992
Místo: Vrútky

Ve Vrútkách zastavila s krátkým vlakem "bobina" 140.067-2, která byla tou dobou v atypickém a nevkusném nátěru, jenž měl připomínat zjednodušenou verzi továrního nátěru.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.03.1998
Místo: Depo Žilina

V žilinském rušňovém depu zachytil autor bobinu 140.067-0. V pozadí snímku si můžeme všimnout "čmeláka" i "dunihlava" řady 830.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 08.08.1998
Místo: Vrútky

Při posunu s rosničkou řady 710 a bobinou 140.067-0 ve Vrútkách v srpnu 1998 nechyběl ani autor s fotoaparátem, aby to zachytil na políčku svého kinofilmu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 25.07.1999
Místo: Žilina

25. 7. 1999 zcela normální obrázek - žilinský stroj 140.067-0 postává v pauze mezi výkony v místní stanici.

Autor: Petr Malý
Datum: 10.07.2003
Místo: Čadca

"Bobina" 140.067-0 zastavila ve stanici Čadca v čele rychlíku 333 Goral z Katowic do Bratislavy.

Autor: Petr Zgut
Datum: 01.04.2004
Místo: Skalité

Autor pořídil povedený záběr stroje 140.067-0 v čele vlaku R 332 u Skalitého-Kudlova. I to je minulost, protože na Slovensku tito "veteráni" do osobní dopravy nezasahují.

Autor: Petr Zgut
Datum: 09.02.2005
Místo: Skalité

Rychlík 332 vedla 9. února 2005 "bobina" 140.067-0. Autor vytvořil snímek mezi Skalitým a Kudlovem.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2006
Místo: Stankovany

V rámci výrobního série 12E5 byla v plzeňských Závodech V.I.Lenina v roce 1957 pro ČSD vyrobena také lokomotiva E499.067. Obdržela tovární číslo 3597 a z výrobního závodu byla do LD Praha hlavní nádraží odeslána 3. dubna 1958. Zde dne 18.4 absolvovala TBZ. Od září 1958 na ní byly u dvou trakčních motorů zkušebně anglické uhlíky značky Morganit nahrazeny uhlíky sovětské výroby. V lednu 1960 se stěhuje do LD Praha střed a 16. listopadu 1960 pak odchází na Slovensko, do LD Žilina. Svého času se dokonce měla stát muzejní lokomotivou - vyhlášeno to bylo výnosem OŘ Bratislava ze dne 16.12.1991. V roce 2003 ovšem podstoupila "polonizaci" a následně byla nasazena do vozby rychlíků mezi Žilinou a polskými Katowicemi. Na snímku pořízeném 26. července 2006 před zastávkou Stankovany je zachycena na čistě vnitrostátním výkonu - osobním vlaku 7859 do Ružomberoka.

Autor: Jaroslav Wagner
Datum: 16.04.2008
Místo: Depo Poprad

Odstavené bobiny 140.067-0, 140.045-6 a 140.058-9 čekají v prostorech depa Poprad na své nové majitele.

Top