121 012-9

Tato galerie byla zobrazena: 1798x.



Autor: Sbírka: Ivo Soukup
Datum: 1. pol. 60. let
Místo: ŽOS Šumperk

Část dílenského kolektivu šumperské ŽOS se nechala zvěčnit před opravenou elektrickou lokomotivou E469.112.

Autor: Sbírka: Ivo Soukup
Datum: 1. pol. 60. let
Místo: ŽOS Šumperk

Čelní snímek opravené, ale v té době stále zánovní lokomotivy E469.112 byl pořízen v ŽOS Šumperk.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 00.05.1974
Místo: Nymburk předj.n.

V Nymburku byla v kětnu roku 1974 vyfocena ústecká "uhelka" E469.1012, která stále nesla původní označení a byla s kulatými nárazníky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.07.1983
Místo: Most

Se soupravou sypáků se z Mostu směrem k odb. České Zlatníky rozjíždí E469.1012.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.02.1987
Místo: Lysá nad Labem

Stanicí Lysá nad Labem projížděl chladírenský NEx, který měl v čele poměrně zašlou lokomotivu E469.1012.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.06.1988
Místo: Březno u Chomutova

Z okna protijedoucího vlaku byla v Březně u Chomutova vyfocena "uhelka" E469.1012.

Autor: Josef Motyčka, sbírka: Jan Novotný
Datum: 22.02.1989
Místo: Nymburk depo

U zastávky Nymburk depo byl při lokomotivní jízdě vyfocen stroj 121.012-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.09.1993
Místo: Mělník

V rámci silné nákladní dopravy bylo možné v Mělníku zastihnout každodenně ústecké lokomotivy řady 121, jednou z nich byla i 121.012-9, toho času nedlouho v unifikovaném zeleno-žlutém nátěru.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.09.1995
Místo: Most

Typický obrázek mosteckého nádraží zachycuje lokomotivu 121.012-9 v čele uceleného vlaku s uhlím, který směřuje nejspíš k Mělníku.

Autor: Martin Štěpán
Datum: 28.02.1999
Místo: Depo Česká Třebová

Na konci února roku 1999 byla v českotřebovském depu vyfocena "skalpovaná" lokomotiva 121.012-9, čekající již jen na milosrdné ukončení šrotace.

Top