121 085-5


Tato galerie byla zobrazena: 3943×.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 20.07.1987
Místo: Teplice

Poslední vyrobený stroj řady, E469.1085, měl z výroby dosazena čela ze skelného laminátu, vyztužená nápadným ocelovým žebrováním ( www.prototypy.cz ). Na snímku je zachycen v Teplicích při vedení vojenského vlaku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.05.1988
Místo: Kolín

Do stanice Kolín směrem od Velkého Oseku vjíždí E469.1085, od výroby se tato lokomotiva lišila čely vyrobenými z laminátu a vyztužené nepřehlédnutelným žebrováním.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 24.06.1991
Místo: Březno u Chomutova

Z osobného vlaku bol v stanici Březno u Chomutova zachytený posledný vyrobený "skúter" 121.085-5,už nalakovaný do nového unifikovaného náteru, ktorý tu čakal na ďalšiu prácu v nákladnej doprave.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.10.1994
Místo: Prackovice nad Labem

Nezaměnitelná lokomotiva 121.085-5 byla dne 17.10.1994 vyfocena u Prackovic nad Labem s obligátní ucelenkou "wapek".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.10.1996
Místo: Depo Děčín

Ještě zhruba rok před svým zrušením, po osudné nehodě ve stanici Všetaty byl zdokumentován poslední vyrobený stroj 121.085-5 v Děčíně. Jak je patrné ze snímku, byl z výroby opatřen ocelovým žebrováním na čelech. Původně bylo zamýšleno se zachováním pro muzejní účely. Díky nehodě k tomu bohužel nedošlo.