Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.10.1999
Místo: Depo Česká Třebová

V areálu depa Česká Třebová čekala "singrovka" 820.089-1 na další svůj osud.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 22.12.1999
Místo: Okříšky

"Dřevák" 830.107-9 se dne 22.12.1999 připravoval v Okříškách na cestu do Znojma. Pozorné oko nepřehlédne netradičně zbarvený vůz typu Bix v pozadí.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 29.12.1999
Místo: Kojetín

850.009-2 odjíždí s odpoledním spěšným vlakem z Kojetína do Brna.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.01.2000
Místo: Brno hl.n.

V poriadnej metelici na brnenskom hlavním nádraží bol zvečnený "pilštyk" 735.200-8 so súpravou osobneho vlaku.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 10.03.2000
Místo: Brno hl.n.

Prototyp 850.001-9 se na brněnském "hlaváku" připravoval na cestu do Jihlavy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 22.03.2000
Místo: Depo Jihlava

Dne 22.3.2000 postával před halou v depu Jihlava čerstvě zgenerálkovaný "kredenc" 830.159-0.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 05.04.2000
Místo: Jihlava

U stavědla 1 ve stanici Jihlava byl vyfotografován "jezevec" 210.072-5, který zde prováděl posun s nákladními vozy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Bývalá břeclavská lokomotíva 735.098-6 čakala v Havlíčkovom Brodě na fyzickú likvidáciu.