Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 17.07.1999
Místo: Kojetín

Prototypový "nulkový brejlovec" 750.242-0 odjíždí z Kojetína se spěšným vlakem do Brna.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 22.07.1999
Místo: Depo Meziměstí

Hýčkaný "brejlovec" 750.285-9 odpočíval mezi výkony v depu Meziměstí.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 26.07.1999
Místo: Depo Cheb

Léto roku 1999 v chebském depu. Vidíme dva dosluhující sergeje, hektora i čmeláka. Celozelené vozy, které ve velkém mizely z našich kolejí, stejně jako tihle "motoroví dříči", kteří odvezli významné množství nákladních vlaků. 781.462-7 byl poslední stroj, který byl turnusovaný přímo na pracovišti v Chebu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 26.07.1999
Místo: Depo Cheb

Odstavený stroj 781.482-5 v chebském depu ve společnosti čuníka, jeřábu a špagety.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 26.07.1999
Místo: Depo Sokolov

Momentka z okna projíždějícího vlaku - někdejší brněnský stroj 781.448-6 drží "pohotovost" u točny depa Sokolov. 

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.07.1999
Místo: Plzeň seř.n.

Brejlovec 754.058-6 vyčkával na plzeňském seřaďovacím nádraží na svou další práci.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.07.1999
Místo: Depo Plzeň

Stroj 721.139-4 v plzeňském depu. Sem byl převelen z Přerova spolu s 721.147.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.07.1999
Místo: Depo Plzeň

V depu v Plzni stála kolona vyřazených sergejů, které čekaly na své oficiální zrušení. Mezi nimi byl také stroj 781.550-9.