Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 16.06.1999
Místo: Kojetín

735.062-2 a neschopná 842.019 odjíždějí v ranních hodinách z Kojetína směrem na Brno.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Brno hl.n.

Jihlavská "baruna" 749.018-8 přivezla 19.6.1999 rychlík do Brna.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Vrak lokomotivy 735.172-9 připomínal zašlou slávu v depu Brno-Maloměřice, kde i tyto stroje měly dlouho své nezastupitelné místo.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Brno hl.n.

Opět na brněnském hlavním nádraží byla zachycena autorem "fujara" 735.245-3, která se chystala na odvoz vozu s odpadem.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Jediná brněnská "fujara" s EDB byla 735.012-7. Na snímku autora ji vidíme už odstavenou z provozu v Brně-Maloměřicích.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Brno hl.n.

Po brněnském hlavním nádraží posunovala lokomotiva 735.062-2. O dva roky později začala sloužit už pouze v roli náhradních dílů.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.06.1999
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Vrak lokomotivy 735.083-8 (vpravo) a dalších, zdokumentoval autor v depu v Brně-Maloměřicích. Vlevo lze rozeznat místní 735.084-6. 

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 26.06.1999
Místo: Kojetín

Prototypová "bardotka" T478.1001 dopravovala dne 26.6.1999 do Brna dvojici hnacích vozů řady 560 z přerovského soustruhu.