Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.03.1999
Místo: Kojetín

750.144-8 odváží z Kojetína spěšný vlak směrem na Frýdek.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 28.03.1999
Místo: Kojetín

750.022-6 přijíždí do Kojetína s osobním vlakem z Ostravy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 04.04.1999
Místo: Kojetín

"Hydra" 850.048-0 odjíždí z Kojetína jako spěšný vlak směrem na Frýdek.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 19.04.1999
Místo: Kojetín

Z vlečky Skašov se na konci 90. let odvážely i 3 ložené vlaky denně. Na snímku z Kojetína tak vidíme lokomotivu 182.055-4 nachystanou na odjezd v čele jedné soupravy a její stejně barevná kolegyně čeká na koleji 6a na následný vlak.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 09.05.1999
Místo: Kojetín

850.048-0 na ranním spěšném vlaku do Brna ve stanici Kojetín.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 03.06.1999
Místo: Břeclav

V roli 1. posunovací zálohy ve stanici Břeclav byl zastižen stroj 721.185-7. Snímek jej zachytil na mostě přes řeku Dyji.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 04.06.1999
Místo: Valtice

Jako zdroje náhradních dílů byly vysloužilé lokomotivy 735.239-6 T466.0240 dopraveny z Čech na Moravu, kde byly v břeclavském depu značně vykanibalizovány. Následně došlo k jejich přetažení na deponaci do Valtic, kde jsou i zachyceny.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 04.06.1999
Místo: Valtice

Neprovozní "Pilštyci" T466.0240 a 735.239-6 stály ve Valticích.