Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 13.12.1998
Místo: Olomouc-Nová Ulice

Stroje řad 725 a 726 byly a jsou v prašném prostředí tepláren a elektráren poměrně oblíbené. Těmto strojům nevadí prach, narozdíl od "diesel-elektrických" lokomotiv. Proto se s pár posledními kousky těchto řad můžeme v podobných provozech setkat dodnes. V roce 1998 jsme mohli takto zastihnout stroj 725.225-7 v teplárně v Olomouci, kde poctivě sloužil po odprodání od ČSD.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 10.02.1999
Místo: Přerov

Ve stanici Přerov se chystala na odjezd "bobina" 140.092-8 s osobním vlakem do Vsetína.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 13.02.1999
Místo: Kojetín

První "nulka" 750.242-0 byla v čele spěšného vlaku zachycena při výjezdu z Kojetína.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 13.02.1999
Místo: Kojetín

Z Kojetína se rozjíždí heršpický "krokodýl" 850.028-2 se spěšným vlakem do Brna.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 08.03.1999
Místo: Depo Břeclav

Na další výkony čekala v depu v Břeclavi fujara 735.268-5. Za všimnutí stojí pozůstatek minulého režimu na čele lokomotivy.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.03.1999
Místo: Břeclav

Jediný břeclavský modrý "hektor" 721.191-5 posunoval s kontejnery mezi břeclavským nádražím a mostem přes Dyji.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1999
Místo: Depo Břeclav

U staré točny v břeclavském depu vyčkávaly na další osud vraky lokomotiv 735.098-6 721.192-3

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 15.03.1999
Místo: Depo Břeclav

Už jen na svou likvidaci čekal vrak "hektora" 721.192-3 ve společnosti "fujary" 735.098-6 u staré točny břeclavského depa.