Autor: Rostislav Kolmačka

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Jedným zo strojov r. 735, ktoré boli v 90. rokoch nalakované do viac či menej presnej varianty pôvodného modro-žlto-sivého výrobného náteru prvých jedenástich "pilštykov", bol aj břeclavský rušeň 735.036-6. Snímka ho zachytila v depe Havlíčkův Brod, kde v máji 2000 už len čakal na šrotáciu. 

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Krásne čistý brněnský "pantograf" s "hlavou" 560.006-9 bol zvečnený v Havlíčkovom Brodě.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 11.05.2000
Místo: Havlíčkův Brod

Lokomotiva 721.204-6 byla známá svým unikátním stříbrným nátěrem, který dostala během služby na lokálce Moravské Budějovice - Jemnice ve strojové stanici Jemnice. Na snímku z května 2000 již ale jen smutně postáva v depu Havlíčkův Brod.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 02.06.2000
Místo: Kojetín

Lokomotiva 750.097-8 v Kojetíně těsně před zahájením posunu.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 10.06.2000
Místo: Znojmo

Stroj 810.433-3 známý nejen tímto neobvyklým nátěrem čeká ve stanici Znojmo.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 17.06.2000
Místo: Kojetín

Lokomotiva 363.087-8, známá nejen svým odlišným nátěrem, ale především použitím monoblokových kol, autor zachytil při odchodu rychlíku ze stanice Kojetín. Na sousední výtažné koleji stojí "čmelák" 771.147-6 od Mn vlaku, nasazený pro nadměrnou zátěž namísto obvyklé "žehličky" řady 111.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 17.06.2000
Místo: Kojetín

Pri posune s priam neuveriteľne dlhým "tkalounem vozů" v stanici Kojetín bol zachytený stroj 771.147-6, stále v starom unifikovanom nátere.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 17.06.2000
Místo: Kojetín

Pri posune s manipulačným vlakom v Kojetíně bol zvečnený poriadne patinovaný "čmeliak" 771.147-6.