Autor: Petr Zgut
Autor: Petr Zgut
Datum: 16.01.2006
Místo: Špičák
Motorový vůz 831.043-5, který byl nasazen na směnu v šumavských horách, na tzv. "cuky" mezi Špičákem a pohraniční stanicí Železná Ruda - Alžbětín stojí odstaven na zrekonstruovaném nádraží Špičák. Řadu 831 na této směně na krátkou dobu vystřídala řada 810, ale díky velkému množství sněhu v kolejích skončila tato změna vždy fiaskem, a tak se do provozu vrátily klatovší "duníci" a "cukali" až do doby, kdy je definitivně nahradily motorové vozy RS1 společnosti Waldbahn.
Autor: Petr Zgut
Datum: 17.01.2006
Místo: Zlaté Hory
S vlakem Mn 91992 byla u Zlatých Hor zdokumentovaná zamračená 749.259-8.
Autor: Petr Zgut
Datum: 17.01.2006
Místo: Mikulovice
U Mikulovic autor zvěčnil nádherně nasvícenou "elektrickou" zamračenou 749.259-8 v čele vlaku Pn 45263.
Autor: Petr Zgut
Datum: 24.01.2006
Místo: Železná Ruda-Alžbětín
S osobním vlakem MOs 7547 stoupá klatovský "dunihlav" 831.143-3 z Alžbětína do zastávky Železná Ruda centrum a čeká ho táhlé stoupání až do poloviny špičáckého tunelu.
Autor: Petr Zgut
Datum: 24.01.2006
Místo: Železná Ruda centrum
Odpolední osobní vlak Os 7505 z Železné Rudy - Alžbětína v podání klatovského, turnusového "brejlovce" 754.048-7 se blíží k zastávce Železná Ruda centrum, která byla po dlouhá léta přizpůsobena pouze k zastavování motorových vozů a maximálně třívozových souprav.
Autor: Petr Zgut
Datum: 24.01.2006
Místo: Železná Ruda centrum
"Brejlovec" 754.048-7 se pozvolna blíží k zastávce v Železné Rudě centru. Jednalo se o spoj Os 7508, na kterém se na závěsu vezl i "historický" stroj 831.043.