Autor: Petr Zgut

Autor: Petr Zgut
Datum: 22.04.2003
Místo: Kyjov

Stroj 754.037-0 s vlakem Sp 1923 ve stanici Kyjov.

Autor: Petr Zgut
Datum: 07.05.2003
Místo: Moravské Bránice

830.108-7 u Moravských Bránic jako vlak MOs 14415.

Autor: Petr Zgut
Datum: 07.05.2003
Místo: Moravské Bránice

Krátký nákladní vlak, v čele s 750.250-3, opustil stanici Moravské Bránice, tehdy ještě plnou mechanických návěstidel.

Autor: Petr Zgut
Datum: 08.05.2003
Místo: Ostrava-Hrušov

Vlak EC 105, lokomotiva 362.118-2, Ostrava-Hrušov. Vše zachycené na snímku autora ve sváteční květnový den roku 2003.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.05.2003
Místo: Město Albrechtice

Se soupravou vozů posunovala lokomotiva 750.214-9 ve stanici Město Albrechtice, aby sestavila vlak Mn 80833. O pár let později prošla rekonstrukcí na řadu 753.7. Dnes jí můžeme vídat u společnosti TSS jako 753.783.

Autor: Petr Zgut
Datum: 19.05.2003
Místo: Háj ve Slezsku

V čele vlaku Os 3432 byla ve stanici Háj ve Slezsku zvěčněna lokomotiva 750.214-9.

Autor: Petr Zgut
Datum: 23.05.2003
Místo: Frýdlant nad Ostravicí

Frýdlant nad Ostravicí byl výchozí stanicí osobního vlaku 3153, který byl 23.5.2003 veden valašským "brejlovcem" 750.079-6.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.05.2003
Místo: Hanušovice

Jediný motorový vůz 812.613-8 vznikl v roce 2001 přestavbou z původního vozu 810.613, který byl vyroben v roce 1982 v rámci šesté série motorových vozů řady 810 ve Vagónce Studénka. Modernizace byla provedena v šumperské společnosti Pars nova. Vůz 810.613 byl vybrán, neboť se měl podrobit opravě po těžké nehodě, proto bylo rozhodnuto, že prototypová rekonstrukce na řady 812 bude provedena právě u něj. Modernizace proběhla v Šumperku od jara do září 2001, kdy byl jako nepojízdný exponát představen na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Na snímku autora vidíme zmíněný stroj jako vlak Sp 1701 u Hanušovic.