Autor: Petr Zgut

Autor: Petr Zgut
Datum: 17.03.1999
Místo: Úvalno

Přes hlásku Úvalno projížděl vlak Sp 1723, tažený strojem 750.387-3. Tuto hlásku jsme mohli najít mezi Skrochovicemi a Krnovem-Cvilínem. Mezistaniční úsek Krnov - Skrochovice byl do prosince roku 2000 rozdělen dvojící hlásek Krnov-Cvilín a Úvalno.

Autor: Petr Zgut
Datum: 04.04.1999
Místo: Jindřichov ve Slezsku

750.250-3 přijíždí s velkým krátkým Mn vlakem do stanice Jindřichov ve Slezsku.

Autor: Petr Zgut
Datum: 09.04.1999
Místo: Říčany

Kolem mechanických návěstidel stanice Říčany projíždí "pantograf", který je veden hlavovým vozem 451.070.

Autor: Petr Zgut
Datum: 20.04.1999
Místo: Baška

Valašská "nulka" 750.079-6 zastavila ve stanici Baška v čele osobního vlaku Os 3132, na kterém tehdy byly ještě pravidelně nasazeny patrové jednotky Btjo ( ex Bpjo ).

Autor: Petr Zgut
Datum: 20.04.1999
Místo: Baška

Od Frýdku-Místku se blíží ku Bašce osobní vlak Os 3130, který byl složen z valašské "nulky" 750.042-4 a dvou ostravských "pater" Btjo.

Autor: Petr Zgut
Datum: 21.04.1999
Místo: Bučovice

Do stanice Bučovice vjíždí manipulační vlak vedený čmelákem 771.161-7.

Autor: Petr Zgut
Datum: 21.04.1999
Místo: Bučovice

Stroj 754.013-1 ještě ve stavu před rekonstrukcí. Šlo mimo jiné o dosazení elektronického řídicího systému INTELO, ale také zástavbu motoru K 12 VZ 230 T, který byl určen původně řadě 755. Snímek byl pořízen ve stanici Bučovice.

Autor: Petr Zgut
Datum: 21.04.1999
Místo: Nemotice

V čele vlaku Sp 1923 míjí stroj 754.061-0 mechanickou předvěst u stanice Nemotice.

Top