Autor: Petr Zgut

Autor: Petr Zgut
Datum: 07.03.2001
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Jaro přichází do Beskyd, sníh roztává a šumperskou 831.199-5 čeká ještě velký kus cesty do domovského depa, na snímku projíždí se spěšným vlakem 1804 známým fotomístem u Kunčic pod Ondřejníkem.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.03.2001
Místo: Český Těšín

Při historických jízdách se v Českém Těšíně objevila i olomoucká bobina 140.094-4. Snímek ji zachytil na postrku soupravy zelených pater v roli "vytápěcího zdroje" vozů.

Autor: Petr Zgut
Datum: 23.04.2001
Místo: Nemšová

Zajímavý vlak označený jako Mn 86623 jede bez zátěže u Nemšové. vedoucí lokomotiva je 742.386-6 a na konci pak 742.387.

Autor: Petr Zgut
Datum: 24.04.2001
Místo: Ostrava-Hrušov

Z důvodu poruchy plánované lokomotivy, byla mimořádně nasazena 181.015-9 do čela osobního vlaku. Zelená patra jsou dnes minulostí, stejně jako šestikolák na snímku autora. Zvěčněn byl v dubnu roku 2001 v Ostravě Hrušově.

Autor: Petr Zgut
Datum: 25.04.2001
Místo: Olomouc hl.n.

Olomoucký "kredenc", opravený a zvažovaný pro budoucí muzejní účely zachytil autor v Olomouci hl.n. před odjezdem jako běžný osobní vlak. Motorový vůz 830.076-6 ten den zálohoval neschopného "krokodýla" řady 851.

Autor: Petr Zgut
Datum: 27.04.2001
Místo: Mikulov na Moravě

Ve stanici Mikulov na Moravě byl zachycen stroj 735.013-5. Na snímku je na čele vlaku sp 1735.

Autor: Petr Zgut
Datum: 27.04.2001
Místo: Hrušovany nad Jevišovkou

735.013-5 s vlakem Sp 1735 ve stanici Hrušovany nad Jevišovkou.

Autor: Petr Zgut
Datum: 02.05.2001
Místo: Depo Krnov

V depu Krnov byl zachycen zrušený "brejlovec" 753.194-0 spolu s 830.111, 830.074, 830.072, vpravo 753.286, 830.230 a 705.913. 

Top