Autor: Petr Zgut

Autor: Petr Zgut
Datum: 00.00.1991
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Sice méně kvalitní, o to vzácnější snímek brejlovce 753.258-3 s osobním vlakem (Os 3185) u Kunčic pod Ondřejníkem.

Autor: Petr Zgut
Datum: 00.00.1993
Místo: Ostrava-Poruba

Nátěrově zajímavý stroj 753.258-3 se nám představuje na záběru z Ostravy-Poruby z léta 1993. 

Autor: Petr Zgut
Datum: 10.08.1993
Místo: Skrochovice

Ze Skrochovic odjížděl na postrku vlaku MOs 3482 motorový vůz 830.214-3.

Autor: Petr Zgut
Datum: 17.08.1993
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

"Velká mašina" a vozy. Tradiční vlak je poslední dobou na neektrifikovaných tratích pomalu unikátem. Trend ubýhá směrem ke zkracováním souprav a převáděním na motorové vozy. V roce 1993, ale to bylo všechno jinak. Dráha byla dráhou a tak jsme mohli v Kunčicích pod Ondřejníkem zastihnout spěšný vlak Sp 1640 v čele s pěknou 751.150-4.

Autor: Petr Zgut
Datum: 00.06.1995
Místo: Baška

Klasika poloviny devadesátých let. "Zelená patra a unifikovaný brejlovec" v čele. Tento vlak stál v Bašce pod označením Os 3132.

Autor: Petr Zgut
Datum: 15.6.1997
Místo: Lietavská Lúčka

Ve stanici Lietavská Lúčka byl zachycen "čmelák" 770.058-6 s vlakem Mn 86544.

Autor: Petr Zgut
Datum: 00.09.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Postrk "povodňovému odklonovému vlaku" Sv 3177 obstarala "nulka" 750.043-2. Na snímku ji vidíme v Kunčicích pod Ondřejníkem jak pomáhá tlačit dalšímu stroji stejné řady v čele.

Autor: Petr Zgut
Datum: 22.07.1998
Místo: Skrochovice

"Devadesátá léta" připomíná vzhled motorového vozu 851.021-6 v původním nátěru s dvěma vlečnými vozy, z nichž jeden už dostal novou verzi jednotného nátěru ČD, který se tehdy začal rozvíjet. Snímek pochází ze Skrochovic.

Top