Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 27.08.2005
Místo: Skalice u České Lípy

Stroj 750.401-2 sjíždí v čele Sp 1817 Rumburk - Nymburk do Skalice u České Lípy.Tehdy se jako náhrady mot.vozů objevovaly na českolipsku nejen lokomotivy ř. 750 ale i lokomotivy řad 742 a 753.

Autor: Petr Malý
Datum: 27.08.2005
Místo: Skalice u České Lípy

V té době dvojice českolipských "banglí" 742.236-3 + 742.225-6 sjíždí poblíž Skalice u České Lípy s nákladním vlakem z Rumburka do České Lípy.

Autor: Petr Malý
Datum: 01.09.2005
Místo: Frýdlant v Čechách

Motorový vůz 810.424-2 ve stanici Frýdlant v Čechách.

Autor: Petr Malý
Datum: 01.09.2005
Místo: Černousy

Při obratu mezi osobními vlaky v Černousech byl zdokumentován motorový vůz 810.245-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.09.2005
Místo: Nymburk hl.n.

V Nymburku se 5.září objevila modro-červená lokomotiva 742.026-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 08.01.2006
Místo: Kolín

Graffiti opatřený stroj 163.012-8 byl zdokumentován na nádraží v Kolíně.

Autor: Petr Malý
Datum: 08.01.2006
Místo: Žďár nad Sázavou

Typické složení osobních vlaků na "staré Tišnovce" své doby. V krásném zimním počasí byla u prvního nástupiště přichystána 714.018-9 se čtyřmi "bafíky".

Autor: Petr Malý
Datum: 08.01.2006
Místo: Žďár nad Sázavou

Slunný, ale chladný lednový den roku 2006 přijíždí do Žďáru nad Sázavou brněnské "eso" 363.029-0 v čele Os 5905 z Kolína.