Autor: Petr Kvapil

Autor: Petr Kvapil
Datum: 09.08.1999
Místo: Přerov

Stroj 150.022-2 přivezl do stanice Přerov vlak R 707 Galán. Z Prahy Smíchova vlak vyjížděl v 6:32 a v Luhačovicích brzdil v 12:34. Lokomotivy řady 150 vozily tento vlak do Starého Města u Uherského Hradiště. Odsud vlak pokračoval s řadou 754. 

Autor: Petr Kvapil
Datum: 10.09.1999
Místo: Jinolice

Královehradecký "brejlovec" 750.044-0 v čele vlaku Os 5508 ( Hradec Králové - Turnov ) zachycen u zastávky Jinolice.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 19.01.2000
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 150.009-9 se v Praze hl.n. chystá k odjezdu s vlakem R 201 Silesia. Vlak poprvé vyjel r. 1973 na trase Praha – Pardubice – Olomouc – Ostrava – Petrovice u Karviné – Katowice – Sosnowiec – Koluzski – Warszava. Spoj byl značen jako R 200/201 od GVD 1993/1994 do GVD 2008/2009. Pak nesl označení R 400/401 a 402/403 v jízdním řádu 2010/2011, kdy končil ve stanici Bohumín. Název vlaku vznikl transonymizací choronyma Silesia, což je latinské pojmenování pro Slezsko, historickou zemi, jež se rozprostírala na středním a horním toku řeky Odry na území dnešní ČR a (z větší části) Polska.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 25.01.2000
Místo: Depo Přerov

Legendární přerovská 363.009-2 byla autorem zastižena v tehdy ještě plně fungujícím depu Přerov.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 03.05.2000
Místo: Praha-Smíchov

Ještě v roce 2000 jezdily osobní vlaky mezi Prahou Smíchovem a Plzní. Snímek představuje plzeňské "eso" 363.046-4 v čele vlaku Os 7810, který odveze ve směru na Beroun a Plzeň.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 01.06.2000
Místo: Brno hl.n.

Velmi slušivý nátěr předvádí stroj 363.160-3 ve stanici Brno hl.n.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 09.06.2000
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 150.022-2 se rozjíždí s vlakem IC 121 Košičan ve stanici Olomouc hl.n.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 22.06.2000
Místo: Vrútky

Dvojička vedená strojem 131.074-7 v čele nákladního vlaku ve Vrútkách.