Autor: Pavel Stejskal

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 26.10.1996
Místo: Slatina u Vysokého Mýta

Mrazivým podzimním ránem dne 26. října 1996 jede motorový vůz 810.484-6 z Vysokého Mýta do Chocně. Vyfocený je nedaleko zastávky Slatina u Vysokého Mýta. Tento motorový vůz byl dlouhá léta stálicí na výkonech strojové stanice Choceň.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 26.10.1996
Místo: Choceň

"Cepák" 720.102-3 na točně choceňského depa, dne 26. října 1996. Tato lokomotiva, ještě pod označením T435.0102, byla zařazena do stavu Lokomotivního depa Česká Třebová dne 12. května 1966, kdy přišla z Kolína. Byla jednou z lokomotiv této řady, která pak dlouhá léta byla stálicí v čele manipulačních vlaků i posunu na výkonech Česká Třebová, ale převážně pod strojovou stanicí Choceň. V den, kdy byl snímek pořízen, byla lokomotiva již za svým zenitem a zaskakovala za mladší kolegyně.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 00.00.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Spěšninový vlak Rn 50510 s lokomotivou 141.012-5 v Pardubicích.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 21.12.1996
Místo: Praha-Vysočany

Odkloněná raketa Rn 54512 s lokomotivou 163.075-5 mezi Prahou Počernicemi a Vysočany.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 09.01.1997
Místo: Sadská

Lokomotiva 163.063-1 v čele spěšninové rakety Rn 54512 čeká na protivlak v Sadské.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 28.02.1997
Místo: Rudoltice v Čechách

"Malý hektor" 720.109-8 byl v roce 1996 předisponován z DKV Ostrava do DKV Česká Třebová spolu s lokomotivou 720.098-3. V okolí České Třebové probíhaly práce na budování koridoru a generální opravě trati 260 a tak obě lokomotivy byly využity spolu s dalšími stroji na výlukových pracích. Občas zaskočily na posun v ranžíru a také na manipulační vlaky v okolí České Třebové a pod výkony strojových stanic Polička a Choceň. Dne 28. února 1997 se lokomotiva 720.109-8 objevila v čele přestavovacího vlaku Pv 91115 na místní dráze z Rudoltic v Čechách  - Lanškroun.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 01.03.1997
Místo: Lanškroun

Dne 1. března 1997 odpočívala lokomotiva 720.109-8 v čele přestavovacího vlaku Pv 91116 v dopravně Lanškroun. V té době byl Lanškroun jednou z důležitých stanic v nákladní dopravě, pravidelně sem byly trasovány 3 páry přestavovacích vlaků denně, plně vytížených na normativ.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 06.03.1997
Místo: Semanín

Nasazení třebovské lokomotivy 720.098-3 na pracovních vlacích při výlukách na trati 260 dokumentuje snímek ze dne 6. března 1997 mezi zastávkou Semanín a Opatovem. V rámci budování koridoru, byla původní elektrifikace mezi Českou Třebovou a Opatovem a 1. traťovou kolejí mezi Opatovem a zastávkou Lačnov snesena a vybudována byla nová. V popředí je již vybetonovaný základ pro sloup trolejového vedení.