Autor: "Pavel Mitro & spol."

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 27.04.1996
Místo: Jedlová

S osobním vlakem ve stanici Jedlová zapózovala autorovi lokomotiva 750.368-3.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 01.06.1996
Místo: Rakovník

S nákladním vlakem nedaleko Rakovníka byl zdokumentován "místní" stroj 753.075-1.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 08.06.1996
Místo: Stará Paka

Lokomotiva 750.342-8 s vlakem R 683 "Ještěd" u Staré Paky.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 08.06.1996
Místo: Stará Paka

750.341-0 vchádzala dňa 8.6.1996 s rýchlikom do Staré Paky.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 28.06.1996
Místo: Mutějovice

Vozební rameno Most - Beroun bylo v minulosti významnou spojnicí jak osobní, tak především nákladní průběžné dopravy, mezi Mosteckem a Středními Čechami. Bylo to také z důvodu trvalého odklonění zátěžových proudů z tratí 1. hlavního tahu z důvodu přetíženosti. Tento stav trval zhruba do konce 90. let. V důsledku poklesu nákladní dopravy se zásilky směrované v tomto směru začaly vozit po elektrifikovaných tratích. Dobu před touto změnou nám přibližuje snímek z léta 1996, kde vidíme dvojče lounských  753.327-6 + 753.120-5 s průběžným nákladním vlakem nedaleko Mutějovic.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 09.08.1996
Místo: Krásná Studánka

Lokomotiva 753.407-6 s osobním vlakem u Krásné Studánky. To je část města Liberec. Nachází se na severozápadě Liberce. Prochází tudy železniční trať Liberec - Zawidów.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 10.08.1996
Místo: Krásná Studánka

750.334-5 s osobním vlakem projíždí hezkým úsekem Krásná Studánka - Mníšek u Liberce dne 10.8.1996.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 15.08.1996
Místo: Srní u České Lípy

Lokomotiva 750.068-9  s osobním vlakem na "dvojkolejce" u Srní na trati Rumburk - Nymburk.