Autor: Miroslav Boška

Autor: Miroslav Boška
Datum: 01.11.1997
Místo: Dobrovice

V žst. Dobrovice byla s vydatnou zátěží vyfocena místní vlečková "rosnička" 710.855-8.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 01.11.1997
Místo: Morkovice

Vedle typické lokálkové výtopny v Morkovicích postával motorový vůz 810.292-3, který dne 1.11.1997 zajišťoval vozbu osobních vlaků na trati Nezamyslice-Morkovice. Zmíněná výtopna byla již mnoho let nevyužívaná a na jaře roku 2008 došlo k jejímu zbourání.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 01.11.1997
Místo: Morkovice

V konečné stanici místní dráhy z Nezamyslic, v Morkovicích, postával mezi osobními vlaky motorový vůz 810.292-3. Již je to jen labutí píseň, protože 3. změnou jízdního řádu byla dne 23.1.1998 ukončena pravidelná osobní doprava a shodou okolností poslední vlak Os 26065 byl také veden touto "osmsetdesítkou".

Autor: Miroslav Boška
Datum: 01.11.1997
Místo: Nezamyslice

V Nezamyslicích zastavil osobní vlak z Morkovic a 810.292-3 zde tak ukončila svou jízdu. Strojvedoucí přejde na druhé stanoviště a bude nachystán na pokračování výkonu, cestující musí k nádražní budově absolvovat cestu přes lávku nad všemi kolejemi.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 07.11.1997
Místo: Hevlín

Motorový vůz 809.232-2 dorazil do Hevlína, kde je konečná stanice dříve významné trati Brno-Vídeň.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 08.09.1998
Místo: Hostašovice

Do Hostašovic přijížděl vlak Os 3112 a v jeho čele byla "nulka" 750.119-0.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 30.04.1999
Místo: Šumperk

Na staniční záloze v Šumperku byl dne 30.4.1999 nasazen "velký hektor" 721.159-2.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 08.09.1999
Místo: Veřovice

Srojvedoucí Jaroslav Petružela, z depa Valašské Meziříčí, měl dne 8.9.1999 svěřen stroj 750.218-0, s kterým je zvěčněn ve Veřovicích během příjezdu s osobním vlakem č. 3115.