Autor: Martin Zeman

Autor: Martin Zeman
Datum: 27.10.2006
Místo: Ohníč

Mostecká žehlička 110.037 veze vyrovnávkový vlak od Ústí nad Labem do Mostu, úsekem Ohníč -  Hostomice nad Bílinou.

Autor: Martin Zeman
Datum: 28.10.2006
Místo: Ústí nad Labem-Střekov

Ústecký "kostitřas" 122.005-2 vjíždí s "Řečany" do stanice Ústí nad Labem-Střekov.

Autor: Martin Zeman
Datum: 26.12.2006
Místo: Ústí nad Labem západ

Na Vánoce 2006 jsme zastihli ve velmi slabém provozu jeden nákladní vlak prázdných rajek ze Sokolova a Bíliny, v čele se strojem 123.020-0, při průjezdu stanicí Ústí nad Labem - západ.

Autor: Martin Zeman
Datum: 27.03.2007
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

Půl roku před vznikem ČD Cargo, vznikl tento snímek stroje 750.236-2, který po té připadl "matce" ČD a.s., v čele nákladního vlaku z Plzně do Furth im Wald. Zde vyčkává na protivlak ve stanici Plzeň-Jižní Předměstí.

Autor: Martin Zeman
Datum: 06.04.2007
Místo: Veltruby

Náhoda či záměr? Obě stejnosměrky 122 a 123, inventárního čísla 022, byly poslední své řady v nátěru vzor 1988. Stroj 122.022-7 se tímto slušivým lakem, ještě honosí. U její mladší sestry 123.022-6 z roku 1971, už došlo ke změně do firemního korporátního laku společnosti ČDC. Na snímku projíždí jako Lv vlak nedaleko Veltrub směrem ke Kolínu.

Autor: Martin Zeman
Datum: 06.04.2007
Místo: Velké Zboží

Ještě v původním výrobním nátěru z roku 1984 vjíždí s nákladním vlakem od Kolína stroj 163.008-6 do prostoru zastávky Velké Zboží. Dodejme že tento "peršing" byl poslední své řady, který u společnosti ČD Cargo dojezdil.

Autor: Martin Zeman
Datum: 27.04.2007
Místo: Plzeň-Jižní Předměstí

Nedostatek "velkých elektrik" zapříčinil nasasazení "jezevce" 210.002-2 na Vn vlaku z Plzně do Nového Sedla. Na snímku projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí.

Autor: Martin Zeman
Datum: 05.05.2007
Místo: Plzeň hl.n.

V roce 2007 se vrátil z dílen před tím notně ošuntělý "jezevec" 210.021-2. Zde ještě s novotou vonícím lakem posunoval na 2.záloze v Plzni hl.n..