Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 22.04.2002
Místo: Šatov

V traťovém úseku Znojmo-Šatov byl vyfocen nákladní vlak Rn 45083 směřující do Retzu. V čele byla vzhledově nezaměnitelná znojemská lokomotiva 742.247-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.09.2002
Místo: Vysoké Popovice

Od Vysokých Popovic stoupá k Rapoticím brněnský "brejlovec" 750.250-3 v čele osobního vlaku Os 4810.

Autor: Martin Varga
Datum: 31.03.2004
Místo: Brno-Slatina

Před předávací kolejiště vlečky Zetoru v Brně-Slatině projížděla obsluha vedena domácím "čmelákem" 771.502-2. Vyrobena byla v roce 1970 v Dubnici nad Váhom a obdržela výrobní číslo 785. V době pořízení snímku byla tak již 34 let v činné službě.

Autor: Martin Varga
Datum: 15.05.2004
Místo: Miroslav

Brněnská 742.427-8 si jen pohrává s lehkou zátěží spěšného vlaku Sp 1730 nedaleko Miroslavi.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.09.2004
Místo: Ivančice město

Nedaleko zastávky Ivančice město byl vyfocen heršpický motorový vůz 830.108-7, nasazený na osobním vlaku Os 14426.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.05.2005
Místo: Omice

K zastávce v Omicích se od Střelic blížil osobní vlak Os 4848, který měl v čele lokomotivu 742.158-9.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.03.2006
Místo: Říkonín

Značně omšelé "laminátky" 230.025-9+230.023-4 hučí v čele nákladního vlaku Pn 62410 ve značném stoupání mezi stanicemi Říkonín a Vlkov u Tišnova.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.03.2006
Místo: Tišnov

Při výjezdu z Tišnova byly v čele vlaku Pn 62800 vyfoceny maloměřické "laminátky" 230.025-9+230.023-4, které čekalo náročné stoupání do Vlkova u Tišnova.