Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 17.02.1999
Místo: Teplice nad Metují

Do stanice Teplice nad Metují přijíždí osobní vlak Os 5101 v čele s nezaměnitelným "brejlovcem" 750.284-2.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.03.1999
Místo: Čebín

Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.11.1999
Místo: Chomutov

Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.12.1999
Místo: Budišov nad Budišovkou

Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 03.05.2000
Místo: Chlumčany u Loun

"Orchestrion" 810.529-8 byl zachycen dne 3.5.2000 při vedení osobního vlaku Os 9705 (Most-Kralupy nad Vltavou) nedaleko Chlumčan u Loun.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.02.2001
Místo: Lichkov

Za značně nepříznivého počasí byla v Lichkově vyfocena dvojice letohradských "zamračených" 751.236-1+751.176-9, která byla nasazena na vlak NEx 44263 do Miedzylesie.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.11.2001
Místo: Kropáčova Vrutice

Na postrku manipulačního vlaku Mn 86656 byla ve stanici Kropáčova Vrutice zvěčněna lokomotiva 771.149-2, která toho času náležela do stavu ještě fungujícího depa ve Všetatech.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.04.2002
Místo: Skalice nad Svitavou

Ve Skalici nad Svitavou odpočívala nesourodá trojice lokomotiv, 770.050-2+744.502-6+720.569-3, patřící společnosti Lokotrans. Vyčkávaly na nakládku štěrku do uceleného vlaku pro některý z koridorových úseků na trati Přerov-Břeclav.