Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 02.05.1998
Místo: Krnov

Dne 2.5.1998 byla na staniční záloze v Krnově nasazena domácí 742.451-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.05.1998
Místo: Jedlová

Do legendární stanice v Jedlové přijíždí osobní vlak Os 6045 vedený vzorně udržovanou lokomotivou 735.227-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 19.05.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.

Autor: Martin Varga
Datum: 23.05.1998
Místo: Jedlová

Před staniční budovou v Jedlové vyčkával na odjezd osobní vlak Os 6045, který měl v čele "brejlovce" T478.3001, za nímž byla 810.331-9 s "bafíkem".

Autor: Martin Varga
Datum: 02.08.1998
Místo: Radostice

Mezi Radosticemi a Střelicemi projížděl spěšný vlak Sp 1737, který měl v čele brněnského "brejlovce" 753.114-8. Zmíněná lokomotiva měla před sebou už konec provozní kariéry, v roce 2000 byla zrušena a následně i sešrotována. Od výroby v roce 1973 tak odsloužila 27 let.

Autor: Martin Varga
Datum: 02.01.1999
Místo: Podlešín

Setkání "osmsetdesítek" 810.348-3 a 810.340-0 proběhlo dne 2.1.1999 na nádraží v Podlešíně.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Jihlavská "berta" 749.051-9 mohutně rachotí v čele "rakety" Rn 46077 nedaleko Hvězdoňovic, na postrku je mimo záběr její kolegyně 751.120-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Ke stanici Stařeč se od Hvězdoňovic blížila "raketa" Rn 46077, která měla v čele lokomotivu 749.051-9, ale z důvodu značné zátěže ji na postrku pomáhala 751.120-7, toho času po opravě a v novém laku.