Autor:
Martin Varga
Datum:
02.05.1998
Místo:
Krnov
Dne 2.5.1998 byla na staniční záloze v Krnově nasazena domácí 742.451-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.05.1998
Místo:
Jedlová
Do legendární stanice v Jedlové přijíždí osobní vlak Os 6045 vedený vzorně udržovanou lokomotivou 735.227-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
19.05.1998
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.
Autor:
Martin Varga
Datum:
23.05.1998
Místo:
Jedlová
Před staniční budovou v Jedlové vyčkával na odjezd osobní vlak Os 6045, který měl v čele "brejlovce" T478.3001, za nímž byla 810.331-9 s "bafíkem".
Autor:
Martin Varga
Datum:
02.08.1998
Místo:
Radostice
Mezi Radosticemi a Střelicemi projížděl spěšný vlak Sp 1737, který měl v čele brněnského "brejlovce" 753.114-8. Zmíněná lokomotiva měla před sebou už konec provozní kariéry, v roce 2000 byla zrušena a následně i sešrotována. Od výroby v roce 1973 tak odsloužila 27 let.
Autor:
Martin Varga
Datum:
02.01.1999
Místo:
Podlešín
Setkání "osmsetdesítek" 810.348-3 a 810.340-0 proběhlo dne 2.1.1999 na nádraží v Podlešíně.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1999
Místo:
Hvězdoňovice
Jihlavská "berta" 749.051-9 mohutně rachotí v čele "rakety" Rn 46077 nedaleko Hvězdoňovic, na postrku je mimo záběr její kolegyně 751.120-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1999
Místo:
Hvězdoňovice
Ke stanici Stařeč se od Hvězdoňovic blížila "raketa" Rn 46077, která měla v čele lokomotivu 749.051-9, ale z důvodu značné zátěže ji na postrku pomáhala 751.120-7, toho času po opravě a v novém laku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací