Autor: Martin Nezdara

Autor: Martin Nezdara
Datum: 14.12.2015
Místo: Depo Česká Třebová

V půlce prosince roku 2015 bylo opět pokračováno se šrotací 749.100-4 v třebovském depu.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

ČD Cargo na konci roku 2015 zakoupilo od mateřské firmy ČD 23 kusů lokomotiv řady 163, které především posloužily k náhradě starších strojů ř.122. Na začátku ledna roku 2016 se tak v ústeckém depu vytvořilo několik kolon nepotřebných strojů, na snímku je jedna z nich, které vévodí 122.037-5 a za ní se nacházejí lokomotivy 122.004+122.018+122.022.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

122.001-1 se v ústeckém depu setkala s "ešusem" 471.072-9.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

Vrak 122.019-3 čeká v ústeckém depu už jen na milosrdné plameny autogenu.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

ČD Cargo na konci roku 2015 zakoupilo od mateřské firmy ČD 23 kusů lokomotiv řady 163, které především posloužily k náhradě starších strojů ř.122. Na začátku ledna roku 2016 se tak v ústeckém depu vytvořilo několik kolon nepotřebných strojů, na snímku je jedna z nich, které vévodí 122.024-3 a za ní se nacházejí lokomotivy 122.045+122.026+122.002+122.009.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

Nepotřebná 122.034-2 byla v ústeckém depu odstavena s oběma aktérkami nehody u Velkých Žernosek a to jmenovitě 122.019 a 122.023.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 09.01.2016
Místo: Depo Ústí nad Labem

Nepotřebné stroje 122.043-3 a 122.044-1 čekají v ústeckém depu na další životní osudy, případně na šrotaci.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 01.05.2016
Místo: Olomouc hl.n.

Za vlakovou 123.018-4 (na Pn 47511) byl přepravován "hektor" 721.506-4, který byl v CZ LOKO Česká Třebová na opravě a vracel se tak na svou domovskou vlečku SWS Slovnaft ve Vojanech.