Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 03.07.2006
Místo: Holešov

750.119-0 čeká v Holešově na odjezd s "bumlákem" Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 15.08.2006
Místo: Kojetín

Na "Skašovech" byla v roce 2006 nasazena i "nulka" 750.042-4. Na snímku se v Kojetíně chystá na jízdu s prázdnými sypáky na vlečku štěrkoven, která je umístěna na trati do Tovačova.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.08.2006
Místo: Skašov

Vlečkový vlak 81091  je nachystán na odjezd z vlečky Skašov, v čele je valašská "nulka" 750.119-0 a na postrku je nachystána "berta" 751.088-6.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 28.08.2006
Místo: Depo Praha-Vršovice

Na paprsku vršovického depa stál neprovozní "puklík" 700.101-9, kterého čekala oprava a následně muzejní kariéra.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 28.08.2006
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vršovickém depu čekala na další nasazení místní "bangláda" 742.381-7, která byla tou dobou často nasazována na dispečerský výkon T5, tzv. "tygra".

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 28.08.2006
Místo: Depo Praha-Vršovice

"Velký hektor" 721.209-5 stál v čele kolony neprovozních lokomotiv v depu Praha-Vršovice.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 28.08.2006
Místo: Depo Praha-Vršovice

Na okraji vršovického depa, poblíž stavědla U, postávala "tyristorka" 111.024-6 a čekala na další nasazení do provozu.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 31.08.2006
Místo: Ostrava-Vítkovice

V Ostravě-Vítkovicích byl s pracovním vlakem vyfocen stroj 740.597-0 společnosti SMD. Vyroben byl na konci roku 1976, výrobní číslo obdržel 9916 a dne 4.1.1977 byl dodán do podniku Kaučuk Kralupy nad Vltavou.

Top