Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.08.1992
Místo: Děčín hl.n.

Ve stanici Děčín se rozjížděl vlak osobní dopravy, v jehož čele se představila udržovaná "trojka" 753.291-4.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.08.1992
Místo: Děčín hl.n.

Společnost "trojkovému brejlovci" 753.005 na děčínském hlavním na chvíli udělal i "německý bastard" 180.011-9.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 28.08.1992
Místo: Chotoviny

V té době pražské "eso" 363.052-2 s osobním vlakem Os 9165 (Benešov u Prahy - Tábor) zachycené autorem v parném srpnu roku 1992 ve stanici Chotoviny na trati z Prahy do Českých Budějovic.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 23.01.1993
Místo: Brno hl.n.

Lokomotiva 751.018-3 v čele poštovní rakety vyčkává na ukončení nakládky zásilek. Můžeme doplnit, že tento stroj měl mnoho štěstí, prošel rekonstrukcí na řadu 749 (749.018) a poté ještě prošel hlavní opravou v DPOV Nymburk, kde obdržel i nový nátěr ČD-Cargo. Lokomotiva jako jedna z mála své řady slouží v nákladní dopravě dodnes.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 23.01.1993
Místo: Brno hl.n.

Gorila 350.001-4 v čele vlaku Ex 377 "Meridian" (Berlin Lichtenberg - Sofia) zastavila ve stanici Brno hl.n.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 02.02.1993
Místo: Brno hl.n.

Fotografie vystihující noční atmosféru brněnského hlavního nádraží zachycuje zastavení rychlíku č. 653 "Horehronec" ( Praha hl.n. - Košice ), který byl veden bratislavským strojem 263.007-7.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 02.02.1993
Místo: ŽOS Zvolen

Do areálu ŽOS Zvolen byl přistaven k opravě "pegas" T478.2043, který po opravě obdržel již nové označení 752.043-0.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 03.02.1993
Místo: Brno hl.n.

Lokomotiva 210.016-2 v prostoru poštovních kolejí v Brně hl.n. O několik let později byla vozba pošty vlakem z Brna ukončena, bohužel ve prospěch silniční dopravy. 

Top