Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.03.1992
Místo: ŽOS Zvolen

Efektní fotografie vznikla v areálu ŽOS Zvolen při zkoušce parního generátoru PG 500 na brněnském "brejlovci" 753.161-9, který zde prošel hlavní opravou a byl i nově nalakován.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 01.05.1992
Místo: Tanvald

Lokomotiva 743.010-1 byla dne 25.8.1990 aktérkou nechvalně známé nehody u Spálova. Poté se rozhodovalo o jejím osudu a tanvaldská dílna si dala závazek, že svou domácí lokomotivu opraví. Na snímku je již v novém a velmi slušivém laku nachystána na práci v Tanvaldě.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.05.1992
Místo: Praha hl.n.

Autor zvěčnil tehdy zánovní jednotku, která se přezdívala "kraken" v Praze hlavním nádraží. Tentokrát to byla jednotka a čelním vozem 470.003-5.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.05.1992
Místo: Bezděkov u Klatov

Zastávkou Bezděkov u Klatov projíždí zvláštní rychlík do Klatov, který je veden "trojkovým brejlovcem" 753.044-7.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.06.1992
Místo: Bohumín

Dne 15.6.1992 se konala napěťová výluka mezi stanice Bohumín a Ostrava hl.n. a proto do čela rychlíku 602 nastoupil ostravský "brejlovec" 753.180-9, který tak pomohl vlakové lokomotivě ř. 162 překonat úsek bez napětí v trolejovém vedení.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 28.06.1992
Místo: Tanvald

Z Tanvaldu do Turnova se s vlakem Os 6387 chystala na odjezd "hydra" 853.009-9.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 09.08.1992
Místo: Čerčany

Ve stanici Čerčany vyčkává osobní vlak Os 9125 tvořený elektrickou jednotkou 470 přezdívanou "kraken".

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.08.1992
Místo: Děčín hl.n.

Na snímku autora vidíme předposlední vyrobenou bobinu řady 141, stroj 141.060-4 na svém odjezdu na závěsu z Děčína při výluce.

Top