Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.03.1997
Místo: Znojmo

Znojmo opouští vlak Sp 1730, který měl na postrku břeclavské prototypové "kvadro" 842.001-0.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.03.1997
Místo: Znojmo

Ze Znojma odjíždí osobní vlak č. 14503, v čele byla "dvašedesátka" 830.093-1, které na postrku zdatně pomáhal "krokodýl" 850.050-6.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 15.03.1997
Místo: Šatov

Ze Znojma se k Šatovu blíží nákladní vlak a v jeho čele je dvojice znojemských "pilštyků" 735.140-6+735.157-0, kteří zmíněný vlak dovezou až do rakouského Retzu.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 03.04.1997
Místo: Dolní Zálezly

Se soupravou wapek byla nedaleko zastávky Dolní Zálezly zachycena lokomotiva 121.066-5, toho času jezdící ve službách Viamontu.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.04.1997
Místo: Čtyřkoly

Mezi zastávkou Čtyřkoly a stanicí Senohraby byla při vedení rekreačního vlaku Os 9218 zvěčněna pražská "jedničková bobina" 141.010-9.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.04.1997
Místo: Šumná

Jedna z nejstarších provozních lokomotiv z ověřovací série je zachycena na autorově snímku ze Šumné. Stroj 735.009-3 vozil ten den osobní vlaky.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.04.1997
Místo: Šumná

K setkání "pielsticků" 735.009-3 a 735.098-6 došlo ve stanici Šumná.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.04.1997
Místo: Znojmo

"Dvaašedesátka" 830.093-1 opouští Znojmo v čele osobního vlaku MOs 14503 a na postrku ji zdatně pomáhá brněnský "krokodýl" 850.050-6, který se se svým vozem odpojí v Hrušovanech nad Jevišovkou a bude pokračovat do Brna.