Autor: Leoš Tomančák

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 18.05.1997
Místo: Skrochovice

Krnovská "nulka" 750.308-9 míjí 18.5.1997 návěstní "mechaniku" ve Skrochovicích s Sp 1725 Olomouc - Opava.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.06.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Na dnes již legendárním místě u Kunčic pod Ondřejníkem byl vyfocen osobní vlak 3132 v čele s valašskou "nulkou" 750.289-1.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 17.09.1997
Místo: Krahulov

Motorový vůz 830.091-5, první vozidlo III. série s vysokou zakulacenou střechou, se 17. 9. 1997 ladně protahuje oblouky mezi stanicemi Krahulov a Okříšky při vedení vlaku MOs 4856 z Třebíče. Tehdy náležel do DKV Brno, ale turnusový výkon zajišťoval z podřízené provozní jednotky Znojmo. 

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 18.10.1997
Místo: Depo Zvolen

Perfektně udržovaný stroj 750.198-4 ŽSR u přesuvny domovského depa Zvolen.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.02.1998
Místo: Koryčany

Dnes již vzácný snímek lokomotivy 742.346-0, která 16. 2. 1998 prováděla odpolední obsluhu tehdejší dopravny Koryčany. Dnes již nejsou dopravnou podle předpisu D 3, obsluhy se vykonávají výhradně v noci a dřevěná budova staničního skladiště již byla asanována.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 18.02.1998
Místo: Kojetín

Valašskomeziříčský "buchar" 742.262-9 byl vyfocen na 9.koleji v Kojetíně, tou dobou byl po MH opravě v České Třebové a nasazován byl stabilně na Mn vlaky okolo Kroměříže.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 14.04.1998
Místo: Hostětín

Zatímco dole v zářezu, u Hrádku na Vlárské dráze a takto jejím nejvyšším bodu bylo 14. 4. 1998 už zelené jaro, nejvyšší kopce Bílých Karpat ještě zdobí poslední zbytky sněhu. Veselský stroj 742.346-0 veze manipulační nákladní vlak z Vlárského průsmyku do Veselí nad Moravou.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 26.04.1998
Místo: Brantice

Okolo dnes již legendárního vjezdového návěstidla žst. Brantice projíždí v čele "manipuláku" krnovská 750.250-3.