Autor: Leoš Tomančák

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 01.04.2003
Místo: Veselí nad Moravou

Do výkonu plynule najíždí stroj 742.346-0, vezoucí 1. 4. 2003 Mn vlak z Veselí nad Moravou do Velké nad Veličkou a to hned za výchozí stanicí, kde se dělí tzv. Čachtická a Vlárská trať.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 22.06.2003
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Temně rudé krasavice 754.066-9, těsně po opravě a přelakování a 742.346-0, která si tuto omlazovací kúru dopřála o půl roku dříve, pózují před točnou depa Veselí nad Moravou dne 22. 6. 2003.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 22.06.2003
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Lokomotivy 742.346-0 a 742.452-6 odpočívají v horkém odpoledni 22. 6. 2003 na paprscích okolo točny depa Veselí nad Moravou.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 13.08.2003
Místo: Hájek

Chomutovské "dvojče" 751.092-8+751.184-3 projíždí dopoledne 13. 8. 2003 s nákladním vlakem traťovým úsekem Ostrov nad Ohří - Hájek okolo někdejší hlásky Bystrá, která tento sklonově namáhavý úsek dělila na dva prostorové oddíly.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 15.08.2003
Místo: Vojkovice nad Ohří

"Brejlovec" 750.013-5 zachycený časně z rána při průjezdu Vojkovicemi nad Ohří s vlakem R 420 "Excelsior".

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 31.08.2003
Místo: Březová u Broumova

Poslední lokalitou, kde lokomotiva 749.243-2 sloužila, bylo Meziměstí (DKV Liberec). Po vyvazovací opravě a výzisku některých dílů, určených původně pro prototyp 752.002, jezdila s netypickým nástavcem střechy strojovny. Byla s ním zachycena po ránu 31. srpna 2003 mezi zastávkou Březová u Broumova a cílovou stanicí Meziměstí v čele rychlíku R 740.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 03.01.2004
Místo: Veselí nad Moravou

Stroj 742.346-0 odpočívá 3. 1. 2004 pod vysloužilou vodárenskou věží ve stanici Veselí nad Moravou. V pozadí vpravo je ještě funkční objekt stanice technických prohlídek a vlevo je jeden z činžovních domů, které se mezi válkami zřídily pro železniční zaměstnance zdejšího uzlu.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 24.02.2004
Místo: Veselí nad Moravou

Veselská druhá staniční záloha v akci - po poledni 24. 2. 2004 zapřahá stroj 742.346-0 dvojici přípojných vozů tehdejší řady 021/Bifx - snad nejhorší modernizace, která byla po roce 1989 u ČSD/ČD zrealizována.