Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Kladno
V mrazivém ránu postává v Kladně lokomotiva 770.025-5. V pozadí postávají izotermické vozy, které jsou v dnešním provozu vidět jen zřídka.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Praha hl.n.
V roli zálohy na pražském hlavním nádraží byla zastižena „žehlička" 111.033-7.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Choceň
Pod číslem 730.019-7 se skrývá původně 730.607-9. Poslední zástupkyně této řady u ČD byla zachycena v Chocni a to na osobním vlaku, kde mohla být nasazena díky rekonstrukci na ovládání přípojných vozů.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.02.1996
Místo: Česká Třebová
V České Třebové je k odjezdu nachystán brněnský "brejlovec" 750.175-2. Již jde jen o labutí píseň motorových lokomotiv na trati Česká Třebová-Brno z důvodu elektrifkace.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.02.1996
Místo: Most
Stanicí Most projížděl "tandem" strojů 121.067-3 s 122.041-7 směrem k novému nádraží.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.02.1996
Místo: Nové Hamry
Ve stanici Nové Hamry byl pořízen snímek motorového vozu 810.123-0, který právě zaskakoval za turnusový vůz 810.077. Ten se nacházel na dílenské opravě.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.03.1996
Místo: Karlovy Vary-Dvory
V čele rychlíku zachytil autor ještě nátěrově unifikovanou lokomotivu 242.202-0. Na snímku projíždí zastávkou Karlovy Vary-Dvory směrem do Karlových Varů.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.03.1996
Místo: Karlovy Vary
V čele rychlíku ze stanice Cheb, byla v Karlových Varech zvěčněna polomáčená "laminátka" 240.110-7.