Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.03.1981
Místo: Karlovy Vary dolní n.
Před budovami "traťovky" v Karlových Varech dol.n. postával "puklík" T211.0007, čekající na další práci při údržbě tratí.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.03.1981
Místo: Potůčky
Do koncové stanice v Potůčcích dorazil karlovarský motorový vůz M240.0089. Je dodnes zachován jako muzejní vozidlo a je deponován ve Valašském Meziříčí.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.04.1981
Místo: Depo Karlovy Vary
"Rosnička" T334.0052 bola autorom zdokumentovaná v pobočnom depe Karlovy Vary v apríli 1981.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.06.1981
Místo: Bečov nad Teplou
V Bečově nad Teplou postávalo so súpravou pracovného vlaku prakticky zánovné "prasiatko" T212.1023, ktoré slúžilo u TD Cheb.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.06.1981
Místo: Depo Karlovy Vary
V dnes již bohužel neexistujícím depu v Karlových Varech na dolním nádraží stál místní "krasavec" M240.0006.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.07.1981
Místo: Karlovy Vary
"Čmelák" T669.0085 existuje jako jeden z mála do dnešních dnů. Po svém vyrobení byl dodán do lokomotivního depa Plzeň s určením do PLD Cheb. Zde jezdil až do roku 2002, kdy byl odstaven z důvodu vadných dvojkolí. Po dlouhém čekání se lokomotivu podařilo opět zprovoznit, ale rychle na to došlo k závadě na SM. V roce 2004 se ji ujalo sdružení nadšenců, kteří svým umem a šikovností opět uvedli 770.085 do provozu a v roce 2005 byla vedena dál v Chebu jako provozní záloha. Stále více se pak objevovala včele zvláštních vlaků a v roce 2009 byla převedena pod nově vzniklé DHV Lužná u Rakovníka. V současné době je odstavená bez výhledu na její zprovoznění.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.07.1981
Místo: Karlovy Vary dolní n.
Ve stanici Karlovy Vary dol.n. vyčkával na své cestující motorový vůz M152.0319. Na snímku zaujme i zřetelná původní nádražní budova, která je již dávno minulostí.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.08.1981
Místo: Chodov
Při odpočinku byla v žst. Chodov zdokumentována lokomotiva T211.0016.