Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Šumperk

Začátkem května 1995 objíždí v Šumperku ještě novotou vonící barvou motorový vůz 831.109-4 svou soupravu a za několik okamžiků se s osobním vlakem vydá do Hanušovic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Otrokovice

Stroj 735.011-9 zachycený na snímku ve stanici Otrokovice, tou dobou již jen "labutí píseň" nasazování této lokomotivní řady v místním depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Otrokovice

V Otrokovicích vznikl krásně nasvícený snímek stroje 735.013-5, který pomalu najížděl své poslední kilometry u ČD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Zábřeh na Moravě

Ještě v původní stanici Zábřeh na Moravě zastavil rychlík, který byl vedený strojem 150.019-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Šumperk

Na osobním vlaku ve stanici Šumperk se představil "dunihlav" 831.233-2 v klasickém červenokrémovém laku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Šumperk

V Šumperku zvěčnil autorův objektiv postrk osobního vlaku, na kterém se představil motorový vůz 830.021-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Kralupy nad Vltavou

Pěkně udržovaná "zamračená" 751.088-6 byla autorem zastižena ve stanici Kralupy nad Vltavou.

Top