Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Lokomotiva 750.326-1 čekala na další provozní výkon v tehdejším depu v Karlových Varech.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Na točně v depu Karlovy Vary se otáčí a následně vyráží na svůj výkon zářící a novotou vonící "veselá kráva" 714.203-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Čistý a pěkně udržovaný motorový vůz 820.030-5 odpočívá v depu Karlovy Vary.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Na točně v depu Karlovy Vary se představuje naleštěná "singrovka" 820.056-0 a za pár okamžiků vyjede do stanici na svůj pravidelný výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Péče strojvedoucích o své turnusové stroje byla znát v každém depu. V tehdejší jednotce v Karlových Varech zachytil v roce 1995 autor motorový vůz 810.055-4. Ten byl poznat už na dálku díky barevným úpravám pluhů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

V místní služebně v Karlových Varech postával pěkně naleštěný "brejlovec" 754.040-4. Už podle stínítka s nápisem Chomutov za levým čelním oknem poznáme, kdo o lokomotivu pečoval.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

Ve slušivém novém nátěru postávala ve stanici Most "ústecká dvojka" 122.016-9.

Top